Search results
- LIPTÁK, Andrej. Význam hodnoty značky v medzinárodnom marketingu : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Pásztorová. Bratislava, 2011. 42 s.
- LEHENOVÁ, Lenka. Guerilla marketing : diplomová práca. Školiteľ: Jana Pásztorová. Bratislava, 2011. 72 s.
- FROLOVÁ, Miriam. Špecifiká jednotlivých prvkov medzinárodného marketingového mixu : diplomová práca. Školiteľ: Jana Pásztorová. Bratislava, 2011. 68 s.
- GALKOVÁ, Katarína. Nové formy komunikácie v medzinárodnom marketingu : diplomová práca. Školiteľ: Jana Pásztorová. Bratislava, 2011. 70 s.
- HAMÁRYOVÁ, Andrea. Potenciál využívania biomasy ako obnoviteľného zdroja energie : diplomová práca. Školiteľ: Jana Pásztorová. Bratislava, 2011. 79 s.
- KALIVODOVÁ, Mária. Uplatnenie interkulturality v medzinárodných marketingových stratégiách : diplomová práca. Školiteľ: Jana Pásztorová. Bratislava, 2011. 71 s.
- KECSÖOVÁ, Mária. Neuromarketing : diplomová práca. Školiteľ: Jana Pásztorová. Bratislava, 2011. 74 s.
- KNAP, Ján. Cezhraničné fúzie a akvizície v čínskom automobilovom priemysle : diplomová práca. Školiteľ: Jana Pásztorová. Bratislava, 2011. 80 s.
- DROZDOVÁ, Monika. Význam inovácií pri zvyšovaní konkurencieschopnosti krajiny : diplomová práca. Školiteľ: Jana Pásztorová. Bratislava, 2011. 79 s.
- FUTÁKOVÁ, Beáta. Príležitosti a riziká certifikácie produktov Fair Trade : diplomová práca. Školiteľ: Jana Pásztorová. Bratislava, 2011. 59 s.