Search results

Records found: 6  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth p0048632 xpca^"
  1. SZARKOVÁ, Miroslava. [Marketing]. In Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita, 2000. ISSN 0323-262X, 2000, roč. 29, č. 4, s. 501-502. Recenzia na: Marketing / Jaroslav Kita a kolektív. - Bratislava : IURA EDITION, 2000. - ISBN 80-88715-70-9.
    article

    article

  2. KITA, Jaroslav et al. Marketingové aplikácie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2000. 309 s. ISBN 80-225-1250-8. [Copy count : 3, currently available 2, at library only 1]
    book

    book

  3. KITA, Jaroslav et al. Marketing : prípadové štúdie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. 209 s. ISBN 80-225-1064-5. [Copy count : 3, currently available 2, at library only 1]
    book

    book

  4. RICHTEROVÁ, Kornélia et al. Základy segmentácie trhu. Recenzovali: Štefan Rajt, Lucia Rohoňová, Elena Šťavová. 1. vyd. Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 1999. 209 s. G 5040. ISBN 80-225-1174-9. [Copy count : 1, currently available 1, at library only 0]
    book

    book

  5. KITA, Jaroslav et al. Marketing : príklady a prípadové štúdie. Bratislava : Ekonóm, 1996. 136 s. ISBN 80-225-0741-5. [Copy count : 3, currently available 2, at library only 1]
    book

    book

  6. LESÁKOVÁ, Dagmar et al. Marketing : súbor statí. 1. vyd. Bratislava : Ekonomická univerzita, 1996. 181 s. ISBN 80-225-0811-X. [Copy count : 10, currently available 10, at library only 0]
    book

    book



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.