Search results

Records found: 57  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth p0048800 xpca^"
  1. NOVACKÁ, Ľudmila et al. International tourism. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. 115 s. [6,697 AH]. ISBN 978-80-225-3523-6. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  2. HANULÁKOVÁ, Eva. [Marketing]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493, 2011, roč. 4, č. 14, s. 310-312. Recenzia na: Marketing / Jaroslav Kita a kolektív. - Bratislava : Iura Edition, 2010. - ISBN 978-80-8078-327-3.
    article

    article

  3. SIVÁK, Rudolf et al. Slovník znalostnej ekonomiky. Vedecká redakcia Anetta Čaplánová; redakcia hesiel v anglickom jazyku Daniela Breveníková. Bratislava : Sprint dva, 2011. 414 s. [40,28 AH]. Economics. ISBN 978-80-89393-45-9. [Copy count : 5, currently available 1, at library only 4]
    Slovník znalostnej ekonomiky

    book

  4. KITA, Jaroslav et al. Marketing. Bratislava : Iura Edition, 2010. 411 s. [24,50 AH]. Ekonómia. ISBN 978-80-8078-327-3. [Copy count : 21, currently available 19, at library only 2]
    book

    book

  5. ŠTENSOVÁ, Antónia. Vzťahový marketing vo franchisingových reťazcoch. In Vzťahový marketing : osobitosti, formy a aplikácie vzťahového marketingu. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2813-9, s. 147-151.
    article

    article

  6. ŠTENSOVÁ, Antónia. Výzvy a príležitosti franchisingu v súčasnom období. In Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2794-1, s. 375-379.
    article

    article

  7. ŠTENSOVÁ, Antónia. Il franchising italiano che conquista l`estero : Slovacchia. In AZ Franchising. - Milano : JRP Srl, 2009. ISSN 1594-1957, Dicembre, 2009, n. 12, s. 27.
    article

    article

  8. ŠTENSOVÁ, Antónia. Franchisingové združenie - adresa č. 1. In Mesačník podnikanie : časopis o všetkom, čo potrebuje vedieť malý a stredný podnikateľ. - Bratislava : Národná agentúra pre rozvoj malého a stredného podnikania, 2008, 2008, roč. 2, č. 2, s. 20-21.
    article

    article

  9. ŠTENSOVÁ, Antónia. Vzťahy franchisora a franchisee v období pred uzatvorením franchisingovej zmluvy. In Vzťahový marketing ako nástroj konkurencieschopnosti podniku : medzinárodné vedecké kolokvium. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2008. ISBN 978-80-225-2624-1, s. 129-135.
    article

    article

  10. ČIMO, Jozef et al. Marketingové aplikácie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. 389 s. ISBN 978-80-225-2478-0. [Copy count : 10, currently available 8, at library only 2]
    book

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.