Search results

Records found: 93  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth p0048810 xpca^"
  1. STRHAN, Rastislav. Research of Product Design Consumer Perception. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2020. ISSN 1339-3081, 2020, roč. 13, č. 3, s. 56-67 online. VEGA 1/0543/18.
    article

    article

  2. STRHAN, Rastislav. Perception of Different Forms of Signalling As Source of Consumer Behaviour Classification. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings from 20th International Joint Conference, October 26 - 27, 2020, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia. - Praha : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2020. ISBN 978-80-245-2395-8. ISSN 2453-6113, pp. 293-302 online. VEGA 1/0543/18.
    article

    article

  3. STRHAN, Rastislav. Use of National Design Award in Marketing Communication. In Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism. International Scientific Conference. Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism : Proceedings of the 6th International Scientific Conference, October 17 - 18, 2019 (Mojmírovce, Slovak Republic). - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4646-1, pp. 426-435 CD-ROM. VEGA 1/0543/18.
    article

    article

  4. KARKALÍKOVÁ, Marta - LACKOVÁ, Alica - STRHAN, Rastislav. Integrated Management Systems and Their Positive Aspects. In Jakość wobec wymagań współczesnego rynku. - Radom : Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Technologii Eksploatacji, 2019. ISBN 978-83-7789-597-9, pp. 215-223. VEGA 1/0543/18.
    article

    article

  5. STRHAN, Rastislav. Kritéria pre hodnotenie nástrojov kvality. In Stav a perspektívy systémov manažérstva ako konkurenčná výhoda : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4445-0, s. 73-82 CD-ROM. VEGA 1/0635/14. 1/0635/14, VEGA, Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku.
    article

    article

  6. STRHAN, Rastislav. Komunikácia integrovaných manažérskych systémov ako súčasť marketingu. In Integrované systémy manažérstva: veda - prax -výučba : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4576-1, s. 62-70 online. VEGA 1/0670/16.
    article

    article

  7. KARKALÍKOVÁ, Marta et al. Evaluácia integrovaného systému manažérstva v kontexte zvyšovania konkurencieschopnosti podnikov v SR : záverečná správa projektu VEGA 1/0670/16 : začiatok riešenia: január 2016 ; ukončenie riešenia: december 2018. Bratislava, 2018. [3] s. VEGA 1/0670/16.
    book

    book

  8. STRHAN, Rastislav. Quality of Products and Its Use in Marketing in Era of Information Society. In Marketing and Market Facing Product and Technological Innovations : Monograph. - Częstochowa : Oficyna Wydawnicza Stowarzyszenia Menedżerów Jakości i Produkcji, 2018. ISBN 978-83-63978-75-4, pp. 7-40 [1,87 AH]. VEGA 1/0670/16.
    article

    article

  9. KARKALÍKOVÁ, Marta - STRHAN, Rastislav. Integrated Management Systems as a Tool for Achieving Continuous Improvements in Performance. In Littera Scripta. - České Budějovice : The Institute of Technology and Busines. ISSN 1805-9112, 2018, vol. 11, no. 1, pp. 81-92. VEGA 1/0670/16.
    article

    article

  10. LACKOVÁ, Alica. [Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín v Európskej únii a na Slovensku]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2017. ISSN 1337-7493, 2017, roč. 10, č. 38, s. 252-253. Recenzia na: Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku : záverečná správa za celé obdobie riešenia projektu VEGA 1/0635/14 : obdobie riešenia projektu do 01/2014 do 12/2016 / vedúci projektu: Malgorzata A. Jarossová, spoluriešitelia: Alica Lacková ... [et al.]. 1. vyd. - Bratislava, 2016. VEGA 1/0635/14. 1/0635/14, VEGA, Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.