Search results

Records found: 12  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth p0048881 xcla^"
  1. LABSKÁ, Helena. Analýza modelu ELM v spotrebiteľskom rozhodovaní. In Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach relatívnej deprivácie a rôznych fázach životného cyklu rodiny : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4336-1, s. 47-56 CD-ROM.
    article

    article

  2. WALLNER, Jozef. [Slovník znalostnej ekonomiky]. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2011. ISSN 0323-262X, 2011, roč. 40, č. 2, s. 292. Recenzia na: Slovník znalostnej ekonomiky / Rudolf Sivák a kolektív ; vedecká redakcia Anetta Čaplánová; redakcia hesiel v anglickom jazyku Daniela Breveníková. - Bratislava : Sprint dva, 2011. - ISBN 978-80-89393-45-9.
    article

    article

  3. LABSKÁ, Helena. Zmeny v komunikácii politickej kampane. In Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2005. ISSN 1335-7069, 2005, roč. 6, č. 2, s. 154-157.
    article

    article

  4. HASPROVÁ, Mária. [Marketingový výskum]. In Dialógy o ekonomike a riadení : odborno-informačný časopis pre členov Klubu ekonómov Ekonomickej univerzity a jej absolventov. - Bratislava : Klub ekonómov Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2004. ISSN 1335-4582, február 2004, roč. 6, č. 17, s. 105-107. Recenzia na: Marketingový výskum / Kornélia Richterová a kolektív. - Bratislava : Ekonóm, 2002, dotlač 2003. - ISBN 80-225-1493-4.
    article

    article

  5. LABSKÁ, Helena. Vývojové zmeny v komunikácii politickej kampane. In Marketing v politike II : zborník z konferencie. - Hronský Beňadik : NETRI, 2004. ISBN 80-89202-01-2, s. 32-36.
    article

    article

  6. LABSKÁ, Helena. Komunikačné aktivity a ich vplyv na nákupné správanie spotrebiteľa. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864, 2003, roč. 1, č. 2, s. 31-34.
    article

    article

  7. LABSKÁ, Helena. Alternatívne nosiče vonkajšej reklamy. In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315, 2003, č. 6, s. 18-19.
    article

    article

  8. LABSKÁ, Helena. Stratégia distribučnej politiky a manažment. In Ekonomický časopis = Journal of economics : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. - Bratislava : Slovak Academic Press, 1997. ISSN 0013-3035, 1997, roč. 45, č. 10, s. 854-855. Recenzia na: Stratégia distribučnej politiky a manažment : štruktúra, priority, tendencie / Ferdinand Daňo, Kornélia Richterová. - Bratislava : Sprint, 1997. - ISBN 80-88848-14-8.
    article

    article

  9. LABSKÁ, Helena. K vývoju marketingovej komunikácie v obchode. In Ekonomický časopis = Journal of economics, 1994, roč. 42, č. 4, s. 306-317.
    article

    article

  10. LABSKÁ, Helena. Marketingová komunikácia - predpoklad úspešnosti na trhu. In Informačný bulletin výrobného družstevníctva, 1994, roč. 4, č. 9, s. 5-14.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.