Search results

  1. KOVÁČIKOVÁ, Kristína. Fluktuácia zamestnancov v podnikoch : dizertačná práca. Školiteľ: Miroslava Szarková. Bratislava, 2018. 131 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book


  2. Prístupy k aktivitám tvorby modelu marketingovej komunikácie : VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov : vedecké state. Zostavil: Pavol Kita ; recenzenti: Miroslava Szarková, Ľubomíra Strážovská. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. 119 s. [6 AH]. VEGA 1/0066/18. ISBN 978-80-225-4541-9. [Copy count : 3, currently available 1, at library only 2]
    book

    book


  3. MAJDÚCHOVÁ, Helena et al. Enhancing the Competitiveness of Small and Medium-Sized Enterprises by Introducing Innovation in the Global Economic Environment [elektronický zdroj]. Reviewers: Štefan Majtán, Miroslava Szarková, Miloš Mařík. 1st Edition. Praha : Wolters Kluwer ČR, 2018. CD-ROM 316 s. [18,82 AH]. VEGA 1/0857/16. ISBN 978-80-7598-252-0.
    electonic book

    electonic book


  4. SZARKOVÁ, Miroslava. Rozvoj manažérskych interkultúrnych komunikačných zručností absolventov študijného odboru a programu 7.4.2 Verejné zdravotníctvo. In Potreby ekonomicko-manažérskeho vzdelávania absolventov zdravotníckych odborov pôsobiacich v manažérskych pozíciách a vykonávajúcich súkromné podnikanie pri poskytovaní zdravotníckej starostlivosti. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4513-6, s. 43-52. KEGA 014EU-4/2016, 100%.
    article

    article


  5. 5.Úvod

    KITA, Pavol. Úvod. In Prístupy k aktivitám tvorby modelu marketingovej komunikácie : VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4541-9, s. 7. VEGA 1/0066/18.
    article

    article


  6. KITA, Pavol. Zmeny v procese nákupného rozhodovania súčasného spotrebiteľa. In Prístupy k aktivitám tvorby modelu marketingovej komunikácie : VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4541-9, s. 9-24. VEGA 1/0066/18.
    article

    article


  7. ČIHOVSKÁ, Viera. Nové trendy spotrebiteľského správania. In Prístupy k aktivitám tvorby modelu marketingovej komunikácie : VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4541-9, s. 25-35. VEGA 1/0066/18.
    article

    article


  8. HASAN, Jamal. Hodnotenie vybraných e-shopov s doplnkami výživy. In Prístupy k aktivitám tvorby modelu marketingovej komunikácie : VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4541-9, s. 37-46. VEGA 1/0066/18.
    article

    article


  9. KITA, Jaroslav. Na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov a modely efektov marketingovej komunikácie. In Prístupy k aktivitám tvorby modelu marketingovej komunikácie : VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4541-9, s. 47-60. VEGA 1/0066/18.
    article

    article


  10. KITA, Jaroslav. Makrotendencie v spotrebe a v nákupnom správaní zákazníkov. In Prístupy k aktivitám tvorby modelu marketingovej komunikácie : VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4541-9, s. 61-72. VEGA 1/0066/18.
    article

    article