Search results

  1. SZARKOVÁ, Miroslava. Reasons of Employees´ Fluctuations from the Perspective of Employers in the Slovak Republic. - Registrovaný: Web of Science. In Hradec Economic Days 2019. International Scientific Conference. Hradec Economic Days 2019 (Part II.) : Proceedings of the International Scientific Conference: Innovation and Socio-economic Development, February 5–6, 2019, (Hradec Králové, Czech Republic). - Hradec Králové : University of Hradec Králové, 2019. ISBN 978-80-7435-736-7. ISSN 2464-6059, s. 404-413 online. VEGA 1/0309/18.
    article

    article

  2. ŠTETKA, Peter - GRISÁKOVÁ, Nora. Methodological Basis of Trademark Valuation in Slovakia. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2019. Medzinárodná vedecká konferencia. Aktuálne problémy podnikovej sféry 2019 : zborník vedeckých prác z medzinárodnej vedeckej konferencie, 2019, Ráztočno Handlová, Slovensko. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4618-8, s. 411-425 online. KEGA 025EU-4/2018.
    article

    article

  3. ŠAGÁTOVÁ, Slávka. Development of Cultural and Creative Industry in EU Countries. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2019. Medzinárodná vedecká konferencia. Aktuálne problémy podnikovej sféry 2019 : zborník vedeckých prác z medzinárodnej vedeckej konferencie, 2019, Ráztočno Handlová, Slovensko. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4618-8, s. 404-410 online. VEGA 1/0340/19.
    article

    article

  4. RYBÁROVÁ, Daniela - ĎURINOVÁ, Ivona. The Importance of the Creative Industry for Sustainable Consumption and Production. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2019. Medzinárodná vedecká konferencia. Aktuálne problémy podnikovej sféry 2019 : zborník vedeckých prác z medzinárodnej vedeckej konferencie, 2019, Ráztočno Handlová, Slovensko. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4618-8, s. 382-391 online. VEGA 1/0340/19.
    article

    article

  5. MAJDÚCHOVÁ, Helena. Definition of the essence of Creative and Cultural Industries and Its Position in the Economy of the EU Countries. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2019. Medzinárodná vedecká konferencia. Aktuálne problémy podnikovej sféry 2019 : zborník vedeckých prác z medzinárodnej vedeckej konferencie, 2019, Ráztočno Handlová, Slovensko. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4618-8, s. 304-311 online. VEGA 1/0340/19.
    article

    article

  6. KUFELOVÁ, Iveta. Decision on Price in the Commoditization Process. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2019. Medzinárodná vedecká konferencia. Aktuálne problémy podnikovej sféry 2019 : zborník vedeckých prác z medzinárodnej vedeckej konferencie, 2019, Ráztočno Handlová, Slovensko. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4618-8, s. 280-285 online. VEGA 1/0368/18.
    article

    article

  7. KOVALEV, Andrej. Economic Analysis of Mergers of Business Entities of the Creative Industries. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2019. Medzinárodná vedecká konferencia. Aktuálne problémy podnikovej sféry 2019 : zborník vedeckých prác z medzinárodnej vedeckej konferencie, 2019, Ráztočno Handlová, Slovensko. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4618-8, s. 244-252 online. VEGA 1/0340/19.
    article

    article

  8. JANČOVIČOVÁ, Monika - KUFELOVÁ, Iveta. Grant Support for Creative Industry in Slovak Republic. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2019. Medzinárodná vedecká konferencia. Aktuálne problémy podnikovej sféry 2019 : zborník vedeckých prác z medzinárodnej vedeckej konferencie, 2019, Ráztočno Handlová, Slovensko. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4618-8, s. 200-207 online. VEGA 1/0340/19.
    article

    article

  9. JAKUBOVÁ, Zuzana. Family Business Under Oligopolistic Conditions. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2019. Medzinárodná vedecká konferencia. Aktuálne problémy podnikovej sféry 2019 : zborník vedeckých prác z medzinárodnej vedeckej konferencie, 2019, Ráztočno Handlová, Slovensko. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4618-8, s. 191-199 online. Interreg Central Europe č.CE1158ENTER.
    article

    article

  10. HOJDIK, Vladimír - MAJTÁN, Štefan. Car Brands and Its Online Reputation on Social Media. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2019. Medzinárodná vedecká konferencia. Aktuálne problémy podnikovej sféry 2019 : zborník vedeckých prác z medzinárodnej vedeckej konferencie, 2019, Ráztočno Handlová, Slovensko. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4618-8, s. 162-169 online. VEGA 1/0876/17.
    article

    article