Search results

Records found: 9  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth p0048978 xkni^"
  1. VOKOUNOVÁ, Dana - KORČOKOVÁ, Marína - HASPROVÁ, Mária. Udržateľný rozvoj a udržateľná spotreba : (vybraté problémy). Recenzenti Naděžda Klabusayová, Peter Štarchoň, Peter Drábik. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. 176 s. [11,62 AH]. VEGA 1/0418/11. ISBN 978-80-225-3739-1. 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba. [Copy count : 3, currently available 1, at library only 2]
    book

    book

  2. LESÁKOVÁ, Dagmar et al. Analýza marketingovej pripravenosti podnikovej sféry na vstup do Európskej únie : zborník vedeckých statí. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2003. 90 s. ISBN 80-225-1694-5. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  3. RICHTEROVÁ, Kornélia et al. Marketingový výskum. Bratislava : Ekonóm, 2002, dotlač 2003. 379 s. ISBN 80-225-1493-4. [Copy count : 3, currently available 2, at library only 1]
    book

    book

  4. VOKOUNOVÁ, Dana. Metódy analýzy trhovej pozície : dizertačná práca. Školiteľ: Kornélia Richterová. Bratislava, 2001. 153 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  5. RICHTEROVÁ, Kornélia et al. Štúdie z prieskumu trhu. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2000. 145 s. ISBN 80-225-1209-5. [Copy count : 2, currently available 1, at library only 1]
    book

    book

  6. RICHTEROVÁ, Kornélia et al. Kapitoly z marketingového výskumu. 2. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2000. 242 s. ISBN 80-225-1312-1. [Copy count : 27, currently available 26, at library only 1]
    book

    book

  7. RICHTEROVÁ, Kornélia et al. Kapitoly z marketingového výskumu. Bratislava : Vydavateľstvo Ekonóm, 1998, dotlač 1999. 242 s. ISBN 80-225-0966-3. [Copy count : 3, currently available 2, at library only 1]
    book

    book

  8. RICHTEROVÁ, Kornélia - KLEPOCHOVÁ, Dagmar - VOKOUNOVÁ, Dana. Metódy marketingového výskumu. 2. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. 71 s. ISBN 80-225-1182-X. [Copy count : 3, currently available 2, at library only 1]
    book

    book

  9. RICHTEROVÁ, Kornélia - KLEPOCHOVÁ, Dagmar - VOKOUNOVÁ, Dana. Metódy marketingového výskumu. Bratislava : Vydavateľstvo Ekonóm, 1997. 71 s. ISBN 80-225-0805-5. [Copy count : 3, currently available 2, at library only 1]
    book

    book



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.