Search results

Records found: 28  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth p0049045 xkni^"
  1. NEMCOVÁ, Daniela. Dosahy krízových javov na trh s nehnuteľnosťami a nástroje ich prekonávania : dizertačná práca. Školiteľ: Valéria Michalová. Bratislava, 2017. 108 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  2. OLEXOVÁ, Romana. Online marketing v marketingovej komunikácii služieb : dizertačná práca. Školiteľ: Valéria Michalová. Bratislava, 2014. 140 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  3. BENEŠOVÁ, Dana. Aspekty účinnej adaptácie a využitia informačných a komunikačných technológií v podnikoch služieb podporujúce ich konkurencieschopnosť : habilitačná prednáška : odbor habilitovania: 3.3.10 Obchod a marketing. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. 46 s. Habilitačné a inauguračné prednášky. ISBN 978-80-225-3309-6. [Copy count : 2, currently available 1, at library only 1]
    book

    book

  4. BENČO, Jozef et al. Ekonomika verejných služieb. 1. vyd. Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela, Ekonomická fakulta v Banskej Bystrici, 2011. 333 s. ISBN 978-80-557-0323-7. [Copy count : 2, currently available 0, at library only 2]
    book

    book

  5. ŠIKULA, Milan. Stratégia rozvoja slovenskej spoločnosti. Recenzenti: Martin Potůček, Juraj Sipko. Bratislava : Veda, 2010. 695 s. [33 AH]. ISBN 978-80-7144-179-3. [Copy count : 3, currently available 2, at library only 1]
    book

    book

  6. VANČÍKOVÁ, Jana. Efekty budovania vnútorného trhu služieb : dizertačná práca. Škol. Valéria Michalová. Bratislava, 2008. 196 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  7. GULÁŠ, Pavel. Liberalizácia trhu telekomunikačných služieb na Slovensku : dizertačná práca. Škol. Valéria Michalová. Bratislava, 2007. 186 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  8. MICHALOVÁ, Valéria. Obchodné služby. Bratislava : Ekonóm, 2002. 173 s. ISBN 80-225-1550-7. [Copy count : 9, currently available 8, at library only 1]
    book

    book

  9. MICHALOVÁ, Valéria. Manažment a marketing služieb. Bratislava : Ekonóm, 2002. 213 s. ISBN 80-225-1570-1. [Copy count : 3, currently available 2, at library only 1]
    book

    book

  10. MICHALOVÁ, Valéria. Manažment a marketing v trhových službách. Bratislava : SPRINT vfra, 1999. 209 s. Nová ekonómia. ISBN 80-88848-53-9. [Copy count : 6, currently available 3, at library only 3]
    book

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.