Search results

Records found: 14  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth p0049062 xkni^"
  1. ŽÁK, Štefan. Postavenie názorových vodcov v procese nákupného rozhodovania spotrebiteľa : inauguračná prednáška : odbor inauguračného konania: obchod a marketing (v odbore ekonómia a manažment). 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 100 s. ISBN 978-80-225-4959-2. [Copy count : 2, currently available 0, at library only 2]
    book

    book

  2. RUŽIČKA, Tomáš. Kauzalita zmien spotrebiteľského správania v ére digitálneho marketingu : dizertačná práca. Školiteľ: Štefan Žák. Bratislava, 2019. 127 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  3. DRÁBIK, Henrich. Marketingové nástroje v procese prepájania akademickej sféry a hospodárskej praxe : dizertačná práca. Školiteľ: Štefan Žák. Bratislava, 2018. 185 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  4. ŽÁK, Štefan. Marketingový výskum v digitálnej ére. Recenzenti: Gabriela Bartáková Pajtinková, Attila Pólya. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. CD-ROM 132 s. ISBN 978-80-225-3902-9. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    electonic book

    electonic book

  5. ŽÁK, Štefan. Inovatívne výskumné metódy a techniky v marketingovom výskume : habilitačná prednáška : študijný odbor: 3.3.10 Obchod a marketing. Bratislava, 2014. 87 s. Habilitačné a inauguračné prednášky. ISBN 978-80-225-3970-8. [Copy count : 2, currently available 2, at library only 0]
    book

    book

  6. Výzvy a perspektívy cestovného ruchu v Slovenskej republike. Vedecká online konferencia. Výzvy a perspektívy cestovného ruchu v Slovenskej republike : [zborník prezentácií] : vedecká online konferencia poriadaná ako sprievodné podujatie Týždňa vedy na Slovensku : v Bratislave, dňa 28. 11. 2012. Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2012. CD-ROM [247 s.]. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    electonic book

    electonic book

  7. Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/4598/07 : Bratislava, október 2009. Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. 150 s. VEGA 1/4598/07. ISBN 978-80-225-2834-4. 1/4598/07, VEGA, Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  8. Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/4598/07 [doba riešenia 1.1.2007-31.12.2009]. Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. 133 s. VEGA 1/4598/07. ISBN 978-80-225-2632-6. 1/4598/07, VEGA, Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy. [Copy count : 2, currently available 1, at library only 1]
    book

    book

  9. ŽÁK, Štefan. Využitie internetu pri získavaní sekundárnych údajov vo výskume trhu : dizertačná práca. Školiteľ: Kornélia Richterová. Bratislava, 2003. 152 s. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  10. RICHTEROVÁ, Kornélia et al. Marketingový výskum. Bratislava : Ekonóm, 2002, dotlač 2003. 379 s. ISBN 80-225-1493-4. [Copy count : 3, currently available 2, at library only 1]
    book

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.