Search results
- ZEMAN, Erik. Využitie dizajnu v corporate identity firmy : diplomová práca. Školiteľ: Jozef Mlákay. Bratislava, 2016. 77 s.
- TÓTH, Ivan. Stratégia predaja slovenských značiek vín na trhu : diplomová práca. Školiteľ: Jozef Mlákay. Bratislava, 2016. 90 s.
- SIVČÁKOVÁ, Lucia. Využitie dizajnu pri Corporate Identity firmy : bakalárska práca. Školiteľ: Jozef Mlákay. Bratislava, 2016. 60 s.
- LÁSZLÓOVÁ, Katarína. Budovanie imidžu vybranej firmy a jej značky : diplomová práca. Školiteľ: Jozef Mlakay. Bratislava, 2015. 71 s.
- MORAVEC, Tomáš. Vinohradníctvo na Slovensku : diplomová práca. Školiteľ: Jozef Mlakay. Bratislava, 2015. 78 s.
- POŽGAYOVÁ, Ingrid. Konkurencieschopnosť vinárskych firiem na Slovensku : diplomová práca. Školiteľ: Jozef Mlakay. Bratislava, 2015. 77 s.
- JEDINÁKOVÁ, Lucia. Hodnotenie konkurencieschopnosti vybraných produktov na slovenskom trhu : diplomová práca. Školiteľ: Jozef Mlakay. Bratislava, 2015. 63 s.
- POLÁK, Matej. Hodnotenie konkurencie produktov vybraných obchodných reťazcov : diplomová práca. Školiteľ: Jozef Mlakay. Bratislava, 2014. 88 s.
- KIZÁKOVÁ, Jana. Využitie dizajnu pri budovaní Corporate Identity firmy : diplomová práca. Školiteľ: Jozef Mlakay. Bratislava, 2014. 83 s.
- SZÖCS, Gabriel. Hodnotenie dizajnu vo vybranej firme cestovného ruchu : diplomová práca. Školiteľ: Jozef Mlakay. Bratislava, 2014. 74 s.