Search results

Records found: 17  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth p0049083 xcla^"
  1. WALLNER, Jozef. [Slovník znalostnej ekonomiky]. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2011. ISSN 0323-262X, 2011, roč. 40, č. 2, s. 292. Recenzia na: Slovník znalostnej ekonomiky / Rudolf Sivák a kolektív ; vedecká redakcia Anetta Čaplánová; redakcia hesiel v anglickom jazyku Daniela Breveníková. - Bratislava : Sprint dva, 2011. - ISBN 978-80-89393-45-9.
    article

    article

  2. ZORKÓCIOVÁ, Otília. [Rokovanie v medzinárodnom obchode]. In Dialógy o ekonomike a riadení : odborno-informačný časopis pre členov Klubu ekonómov Ekonomickej univerzity a jej absolventov. - Bratislava : Klub ekonómov Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2004. ISSN 1335-4582, apríl 2004, roč. 6, č. 18, s. 104-105. Recenzia na: Rokovanie v medzinárodnom obchode / Peter Knapik. - Bratislava : Ekonóm, 2003. - ISBN 80-225-1682-1.
    article

    article

  3. ZORKÓCIOVÁ, Otília. Knapik, P.: Rokovanie v medzinárodnom obchode. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm, 2003, 282 s. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2004. ISSN 0323-262X, 2004, roč. 33, č. 4, s. 517-518. Recenzia na: Rokovanie v medzinárodnom obchode / Peter Knapik. - Bratislava : Ekonóm, 2003. - ISBN 80-225-1682-1.
    article

    article

  4. ZORKÓCIOVÁ, Otília. Interkultúrne rozdiely a ich vplyv na fenomén Corporate Identity : vybrané aspekty, aplikácia na slovenské podnikateľské prostredie. In Adaptácia medzinárodného marketingu v slovenských podmienkach : zborník. - Bratislava : [s.n.], 2003. ISBN 80-225-1656-2, s. 27-52.
    article

    article

  5. ZORKÓCIOVÁ, Otília. Selected aspects of cultural differences in international business. In Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2003. ISSN 0323-262X, 2003, roč. 32, č. 3, s. 351-358.
    article

    article

  6. ZORKÓCIOVÁ, Otília. Bude nás čakať na trhu EÚ "eurospotrebiteľ"? In IBC. International business cooperation. - Bratislava : INFORMEX, 2002, 2002, roč. 13, č. 4, s. 20.
    article

    article

  7. ZORKÓCIOVÁ, Otília. Vybrané aspekty budovania pozitívnej corporate identity firiem poskytujúcich služby na medzinárodnom trhu cestovného ruchu. In Acta academica karviniensia. - Karviná ; Opava : Slezská univerzita v Opavě, 2001. ISSN 1212-415X, 2001, č. 2, s. 136-144.
    article

    article

  8. ZORKÓCIOVÁ, Otília. Kultúrne rozdiely a ich vplyv na medzinárodné podnikanie firiem. In IBC. International business cooperation : časopis pre podnikateľov = Magazine for managers = Zeitschrift für Unternehmer. - Bratislava : INFORMEX, 2000, 2000, roč. 11, č. 2, s. 22-23.
    article

    article

  9. FILIP, Jaroslav. Základné problémy a trendy slovenskej ekonomiky a základné otázky jej ďalšieho otvárania v podmienkach prípravy na vstup do Európskej únie. In GAVAĽOVÁ, Viera et al. Otváranie slovenskej ekonomiky v integračných podmienkach : zborník. - Bratislava : Vydavateľstvo Ekonóm, 2000, s. 5-13.
    article

    article

  10. KNAPIK, Peter. Možnosti praktickej adaptácie firmy na nové podmienky realizácie v medzinárodnom obchode. In GAVAĽOVÁ, Viera et al. Otváranie slovenskej ekonomiky v integračných podmienkach : zborník. - Bratislava : Vydavateľstvo Ekonóm, 2000, s. 67-80.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.