Search results

Records found: 20  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth p0065132 xpca^"
  1. MATUŠOVIČOVÁ, Monika - KUCHTA, Martin - STANKOVÁ, Monika. The Impact of the Position of Shopper Marketing Stands within a Store on Shopper Purchase Behavior. - Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. In Market-Tržište : Review for Marketing Theory and Practice : Scientific Semi-Annual Journal. - Zagreb : University of Zagreb. ISSN 0353-4790, 2022, vol. 34, no. 1, pp. 79-92 online.
    article

    article

  2. ORESKÝ, Milan - HASPROVÁ, Mária. Cena v marketingu. Recenzenti: Gabriela Bartáková Pajtinková, Monika Stanková. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 196 s. [10,97 AH]. ISBN 978-80-225-4957-8. [Copy count : 12, currently available 8, at library only 2]
    Cena v marketingu

    book

  3. STANKOVÁ, Monika - KUCHTA, Martin. Informatization and Technological Trends Within Shopper Marketing Area. In Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode 2021 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4910-3, s. 32-38 online. VEGA 1/0657/19.
    article

    article

  4. KUCHTA, Martin - STANKOVÁ, Monika. Interest and Motivation for the Paid Online Media Services Within a Defined Target Group. In Marketing Identity : New Changes, New Challenges. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of SS. Cyril and Methodius in Trnava, 2021. ISBN 978-80-572-0220-2. ISSN 1339-5726, pp. 407-416 online. VEGA 1/0657/19.
    article

    article

  5. KUCHTA, Martin - STANKOVÁ, Monika. Is There Still Any Space for New Social Media? Tiktok is an Answer. In Quo vadis massmedia, quo vadis marketing. Vedecká konferencia doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov. Quo vadis massmedia. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2020. ISBN 978-80-572-0053-6, s. 128-136 online.
    article

    article

  6. KUCHTA, Martin - STANKOVÁ, Monika. Perception of Digital Marketing: Art or Science? In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2020. ISSN 0323-262X, 2020, roč. 49, č. 2, s. 162-175 online. KEGA 016EU-4/2019.
    article

    article

  7. STANKOVÁ, Monika. Utilization of In-store Shopper Marketing Tools with Direct Impact on Consumer Buying Behavior. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2020. ISSN 2453-9988, 2020, roč. 12, č. 2, s. 51-63 online.
    article

    article

  8. STANKOVÁ, Monika. Identifikácia závislosti medzi vybranými demografickými ukazovateľmi a na zdravie orientovaným nákupným správaním spotrebiteľov. In Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2020. medzinárodná vedecká konferencia. Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2020 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 15.12.2020 Bratislava, Slovensko. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4725-3, s. 84-91.
    article

    article

  9. STANKOVÁ, Monika. Súčasné trendy v Influencer marketingu. In Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode 2020 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4726-0, s. 90-96 online. VEGA 1/0657/19.
    article

    article

  10. STANKOVÁ, Monika. The Comparative Analysis of Social Media Platforms to Identify a Competitive Advantage of Tiktok. In International Journal of Arts and Commerce. - Birmingham : Centre for Enhancing Knowledge. ISSN 1929-7106, 2020, vol. 9, no. 5, pp. 15-24 online.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.