Search results

Records found: 8  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_auth p0066934 xcla^"
  1. WALLNER, Jozef. [Slovník znalostnej ekonomiky]. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2011. ISSN 0323-262X, 2011, roč. 40, č. 2, s. 292. Recenzia na: Slovník znalostnej ekonomiky / Rudolf Sivák a kolektív ; vedecká redakcia Anetta Čaplánová; redakcia hesiel v anglickom jazyku Daniela Breveníková. - Bratislava : Sprint dva, 2011. - ISBN 978-80-89393-45-9.
    article

    article

  2. FILO, Peter. Slovenská televízia: firma alebo úrad : Aj verejno-právna televízia je štandardná firma s príjmami a výdajmi. In Slovenský Profit, 1995, roč. 3, č. 14, s. 9.
    article

    article

  3. FILO, Peter. Ani reklama nie je všemohúca : Ako na Slovensku rozdeliť päť Fordových dolárov? In Slovenský Profit, 1994, roč. 2, č. 24.
    article

    article

  4. FILO, Peter. Obchodné meno - základ úspechu : Kľúčová otázka nielen na začiatku úspešného podnikania. In Slovenský Profit, 1994, roč. 2, č. 34.
    article

    article

  5. FILO, Peter. Ponuka z podnikateľskej kuchyne : Prvé kontakty s potenciálnym zákazníkom. In Slovenský profit, 1994, roč. 2, č. 36.
    article

    article

  6. FILO, Peter. Dlhodobý cieľ a každodenná realita : Kľúčom od trinástej komnaty je organizovaný predaj. In Slovenský profit, 1994, roč. 2, č. 38.
    article

    article

  7. FILO, Peter. Segmentácia trhu : Uspokojujeme vôbec niekoho potreby? In Slovenský profit, 1994, roč. 2, č. 35.
    article

    article

  8. FILO, Peter. Ako znížiť riziko pádu : Prieskum trhu - plánujeme, predvídame, - budúcnosť. In Slovenský Profit, 1994, roč. 2, č. 33.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.