Search results
- RICHTEROVÁ, Kornélia. Vzťah medzi výmennými partnermi - zisťovanie a meranie vybraných aspektov. In Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : VEGA 5052. - Bratislava, 2001 : Vydavateľstvo EKONÓM. ISBN 80-225-1372-5, s. 14-22.
- ROSTÁŠOVÁ, Mária. Uplatnenie franchisingu v podmienkach poštových organizácií. In Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : VEGA 5052. - Bratislava, 2001 : Vydavateľstvo EKONÓM. ISBN 80-225-1372-5, s. 67-70.
- ŠTENSOVÁ, Antónia. Kooperácia partnerov v distribučnom kanáli. In Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : VEGA 5052. - Bratislava, 2001 : Vydavateľstvo EKONÓM. ISBN 80-225-1372-5, s. 5-9.
- TRŠKA, Viliam. Partnerské vzťahy v distribučných kanáloch a možnosť vzniku konfliktov v nich. In Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : VEGA 5052. - Bratislava, 2001 : Vydavateľstvo EKONÓM. ISBN 80-225-1372-5, s. 59-61.
- TURNEROVÁ, Lenka. Kooperace a jejich postavení na českém trhu. In Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : VEGA 5052. - Bratislava, 2001 : Vydavateľstvo EKONÓM. ISBN 80-225-1372-5, s. 71-76.
- KAČEŇÁK, Igor. Odpadové hospodárstvo - obalové odpady. In Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : VEGA 5052. - Bratislava, 2001 : Vydavateľstvo EKONÓM. ISBN 80-225-1372-5, s. 32-38.
- KUBÍČEK, Pavol. Obchodné zmluvy. In Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : VEGA 5052. - Bratislava, 2001 : Vydavateľstvo EKONÓM. ISBN 80-225-1372-5, s. 39-45.
- BORGUĽOVÁ, Andrea. Právne možnosti riadenia distribučnej cesty. In Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : VEGA 5052. - Bratislava, 2001 : Vydavateľstvo EKONÓM. ISBN 80-225-1372-5, s. 51-55.
- LACKOVÁ, Alica. Zabezpečovanie kvality v komercionalizácii potravinárskych výrobkov. In Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : zborník z vedeckého seminára : VEGA 5052. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2001. ISBN 80-225-1372-5, s. 23-31.
- FOREJT, Rastislav. Stratégia úspešného uzavretia obchodu prostredníctvom obchodného zástupcu. In Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : VEGA 5052. - Bratislava, 2001 : Vydavateľstvo EKONÓM. ISBN 80-225-1372-5, s. 62-66.