Search results

Records found: 8  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_cat 0052663 xpca^"
  1. LIESKOVSKÁ, Vanda. DDP stabilita informuje. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864, 2003, roč. 1, č. 2, s. 47-48.
    article

    article

  2. LIESKOVSKÁ, Vanda - GAZDA, Vladimír. Vybrané problémy spotrebiteľského správania obyvateľov východoslovenského regiónu. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864, 2003, roč. 1, č. 2, s. 36-39.
    article

    article

  3. ČARNICKÝ, Štefan - SUDZINA, František. Faktory ovplyvňujúce výber destinácií letných dovoleniek vysokoškolákov. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864, 2003, roč. 1, č. 2, s. 43-46.
    article

    article

  4. SZARKOVÁ, Miroslava. [Nákup a predaj na trhu výrobnej sféry]. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864, 2003, roč. 1, č. 1, s. 44. Recenzia na: Nákup a predaj na trhu výrobnej sféry / Jaroslav Kita. - Bratislava : IURA EDITION, 2002. - ISBN 80-89047-50-5.
    article

    article

  5. JURIKOVÁ, Benita. E-komunikácia, e-obchod, e-bankovníctvo. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864, 2003, roč. 1, č. 3, s. 10-12.
    article

    article

  6. ADAMKOVÁ, Hana. Manažment konfliktov. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864, 2003, roč. 1, č. 3, s. 31-32.
    article

    article

  7. URBLÍKOVÁ, Daniela. Logistika a Európska únia. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864, 2003, roč. 1, č. 3, s. 37-38.
    article

    article

  8. FRANCOVÁ, Zuzana. Vplyv štátu na fungovanie obchodu na vnútornom trhu v súčasných podmienkach. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864, 2003, roč. 1, č. 4, s. 7-11.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.