Search results

Records found: 21  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_cat 0089756 xcla^"
  1. [Médiá 2004 na Slovensku]. In Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2016, jún 2005, roč. 12, č. 6.
    article

    article

  2. CHRISTOPHORYOVÁ, Ľubica. Zaskočí "ad-skipping" TV reklamu ? In Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2016, máj 2005, roč. 12, č. 5, s. 27.
    article

    article

  3. SOBINOVSKÁ, Júlia. Konzervatívne Slovenky ? In Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2016, máj 2005, roč. 12, č. 5, s. 14.
    article

    article

  4. Reklama v pohybe posilňuje. In Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2016, máj 2005, roč. 12, č. 5, s. 44.
    article

    article

  5. MAZÁG, Martin. Strmý rast ! In Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2016, máj 2005, roč. 12, č. 5.
    article

    article

  6. ŠIMLOVIČOVÁ, Ivana. Mediálny trh v roku 2004. In Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2016, máj 2005, roč. 12, č. 5.
    article

    article

  7. DOKTOR, Vladislav. Nakupujeme na internete ? In Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2016, apríl 2005, roč. 12, č. 4, s. 32-33.
    article

    article

  8. ŠIMLOVIČOVÁ, Ivana. Značkové tváre za milión. In Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2016, apríl 2005, roč. 12, č. 4, s. 12-13.
    article

    article

  9. ŠIMLOVIČOVÁ, Ivana. Nahradia reality show reality seriály ? In Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2016, apríl 2005, roč. 12, č. 4, s. 36-37.
    article

    article

  10. FECKO, Peter. Transparentná cesta zmeny. In Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2016, apríl 2005, roč. 12, č. 4.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.