Search results

Records found: 9  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_cat 0095960 xpca^"
  1. TAJTÁKOVÁ, Mária. [Teória obchodu-vybrané state]. In Vzťahový marketing : osobitosti, formy a aplikácie vzťahového marketingu. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2813-9, s. 177-178. Recenzia na: Teória obchodu : vybrané state. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009.
    article

    article

  2. ŽÁK, Štefan. [Teória obchodu-vybrané state]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2009. ISSN 1337-7493, 2009, roč. 2, č. 8, s. 165-167. Recenzia na: Teória obchodu : vybrané state / Zuzana Francová. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. - ISBN 978-80-225-2725-5.
    article

    article

  3. LIPIANSKA, Júlia - ORGONÁŠ, Jozef. CSR na Slovensku. In Moderní obchod : časopis pro úspěch v prodeji. - Praha : České a slovenské odborné nakladatelství, 2007. ISSN 1210-4094, 2007, roč. 15, č. 11, s. 20.
    article

    article

  4. Determinanty a miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti SR v ére nového marketingu : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/1231/04. Dagmar Lesáková a kolektív. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM ; Bratislava, 2006. 76 s. VEGA 1/1231/04. ISBN 80-225-2283-X. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  5. ORESKÝ, Milan. Riadenie vzťahov so zákazníkmi : odporúčania, praktické postupy, príklady, prehľadné schémy a tabuľky. Bratislava : Verlag Dashöfer, 2006. CD-ROM.
    electonic book

    electonic book

  6. KITA, Jaroslav et al. Marketing. 3. preprac. a dopln. vyd. Bratislava : IURA EDITION, 2005. 431 s. Ekonómia. ISBN 80-8078-049-8. [Copy count : 9, currently available 7, at library only 2]
    book

    book

  7. ŽÁK, Štefan. Aplikácia geografických informačných systémov v marketingu. In Obchodné podnikanie a marketing v novom európskom hospodárskom priestore : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie pri príležitosti 35. výročia vzniku Obchodnej fakulty konanej pod záštitou podpredsedu vlády SR Ivana Mikloša. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. ISBN 80-225-1904-9, s. 413-415.
    article

    article

  8. TAJTÁKOVÁ, Mária. Marketing ako faktor zvyšovania sebestačnosti a konkurencieschopnosti organizácií v kultúre. In Trendy rozvoja teórie a praxe v obchodnom podnikaní v ére globalizácie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, Mojmírovce, 29.-30. november 2001. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2001. ISBN 80-225-1476-4, s. 224-230.
    article

    article

  9. DAŇO, Ferdinand - RICHTEROVÁ, Kornélia. Stratégia distribučnej politiky a manažment : štruktúra, priority, tendencie. Bratislava : Sprint, 1997. 191 s. Nová ekonómia. ISBN 80-88848-14-8. [Copy count : 3, currently available 2, at library only 1]
    book

    book



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.