Search results

Records found: 3  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_cat 0104692 xpca^"
  1. VÝROST, Tomáš. Časové rady a ich miesto v ekonómii a marketingu. In Analýza spotrebiteľského správania ako zdroj informácií pre ekonomickú vedu a marketingové rozhodovanie : monografia z vedeckého seminára : 8.9.2000 Sninské Rybníky. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU, 2000. ISBN 80-225-252-4, [S. 1-3]. VEGA 1/6047/99.
    article

    article

  2. VÝROST, Tomáš. Skúmanie sezónnosti indexu spotrebiteľských cien a jeho zložiek. In Analýza spotrebiteľského správania ako zdroj informácií pre ekonomickú vedu a marketingové rozhodovanie : monografia z vedeckého seminára : 8.9.2000 Sninské Rybníky. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU, 2000. ISBN 80-225-252-4, [S. 1-8]. VEGA 1/6047/99.
    article

    article

  3. LIESKOVSKÁ, Vanda. Kritické myslenie a jeho aplikácia v nákupnom správaní spotrebiteľov. In Analýza spotrebiteľského správania ako zdroj informácií pre ekonomickú vedu a marketingové rozhodovanie : monografia z vedeckého seminára : 8.9.2000 Sninské Rybníky. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU, 2000. ISBN 80-225-252-4, s. [nestr.].
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.