Search results

Records found: 6  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_cat 0107884 xpca^"
  1. TRNKOVÁ, Zora. Podstata a východiská lojality zákazníkov. In Rozšírenie teórie CRM: integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2870-2, s. 5-23.
    article

    article

  2. LUKAČOVIČOVÁ, Zuzana. CRM v kontexte lojality zákazníkov k značke. In Rozšírenie teórie CRM: integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2870-2, s. 24-37.
    article

    article

  3. LABSKÁ, Helena. Komunikačné médiá v stratégii budovania CRM. In Rozšírenie teórie CRM: integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2870-2, s. 38-57.
    article

    article

  4. LESÁKOVÁ, Dagmar. Postoje zákazníkov k CRM. In Rozšírenie teórie CRM: integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2870-2, s. 58-77.
    article

    article

  5. RICHTEROVÁ, Kornélia. Riadenie vzťahov so zákazníkmi v maloobchode: hľadisko spotrebiteľa. In Rozšírenie teórie CRM: integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2870-2, s. 78-84.
    article

    article

  6. LESÁKOVÁ, Dagmar - TRNKOVÁ, Zora. Modely zákazníckej spokojnosti a meranie spokojnosti. In Rozšírenie teórie CRM: integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2870-2, s. 85-92. VEGA 1/4582/07. 1/4582/07, VEGA, Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.