Search results

Records found: 11  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_cat 0109617 xcla^"
  1. DZURO, Matúš. Benchmarking a marketingová analýza. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. - Nové Zámky : Secos, 2006. ISSN 1336-1732, december 2006, roč. 5, č. 4, s. 38-46.
    article

    article

  2. ČIHOVSKÝ, Martin. Efektívne budovanie interných public relations v organizácii. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. - Nové Zámky : Secos, 2006. ISSN 1336-1732, december 2006, roč. 5, č. 4, s. 27-37.
    article

    article

  3. LOŠŤÁKOVÁ, Hana. Růst loajality zákazníků prostřednictvím strategie diferencovaného CRM. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. - Nové Zámky : Secos, 2006. ISSN 1336-1732, december 2006, roč. 5, č. 4, s. 60-65.
    article

    article

  4. DVOŘÁK, Vladimír - KOŽUCHOVÁ, Mária. Problematika dopravy se zřetelem k trvale udržitelnému cestovnímu ruchu. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. - Nové Zámky : Secos, 2006. ISSN 1336-1732, september 2006, roč. 5, č. 3, s. 19-24.
    article

    article

  5. ŠTENSOVÁ, Antónia - NÔTOVÁ, Ivana. Vlastná značka maloobchodníka na slovenskom trhu. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. - Nové Zámky : Secos, 2006. ISSN 1336-1732, jún 2006, roč. 5, č. 2, s. 103-109.
    article

    article

  6. BALATON, Károly - STRÁŽOVSKÁ, Helena. Strategické výzvy a príležitosti podnikov pôsobiacich v Maďarsku v závere transformačného procesu. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. - Nové Zámky : Secos, 2006. ISSN 1336-1732, jún 2006, roč. 5, č. 2, s. 9-13.
    article

    article

  7. VESZPRÉMI SIROTKOVÁ, Anna. Podnikanie v cestovnom ruchu ako spôsob riešenia vlastnej nezamestnanosti. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. - Nové Zámky : Secos, 2006. ISSN 1336-1732, marec 2006, roč. 5, č. 1, s. 93-94.
    article

    article

  8. TRENČIANSKY, Otto. Nefinančné ukazovatele a ich vplyv na prosperitu podniku. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. - Nové Zámky : Secos, 2006. ISSN 1336-1732, marec 2006, roč. 5, č. 1, s. 106-110.
    article

    article

  9. STRÁŽOVSKÁ, Helena. [Marketing v politike]. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. - Nové Zámky : Secos, 2006. ISSN 1336-1732, marec 2006, roč. 5, č. 1, s. 130-131. Recenzia na: Marketing v politike / Antónia Štensová, Vladimír Pčolinský. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005. - ISBN 80-225-2074-8.
    article

    article

  10. TEPLICKÁ, Katarína. Nosný pilier sociálnej práce - sociálny pracovník a jeho vzťah ku klientovi. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. - Nové Zámky : Secos, 2006. ISSN 1336-1732, marec 2006, roč. 5, č. 1, s. 95-99.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.