Search results

Records found: 9  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_cat 0117940 xpca^"
  1. GAVAĽOVÁ, Viera. Medzinárodné ekonomické organizácie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006, dotlač 2010. 143 s. ISBN 80-225-2246-5. [Copy count : 6, currently available 4, at library only 2]
    book

    book

  2. BALÁŽ, Peter et al. Medzinárodné podnikanie : na vlne globalizujúcej sa svetovej ekonomiky. 5. prepracované a doplené vydanie. Bratislava : Sprint dva, 2010. 546 s. [44,30 AH]. Economics. ISBN 978-80-89393-18-3. [Copy count : 14, currently available 10, at library only 4]
    book

    book

  3. PAVELKA, Ľuboš - VERČEK, Peter. Outsourcing pohľadávok s ohľadom na bonitu odberateľov a úverové poistenie. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2009. ISSN 1337-7493, 2009, roč. 2, č. 6, s. 107-117. VEGA 1/4562/07.
    article

    article

  4. FERENČÍKOVÁ, Soňa - CHOVANEC, Rastislav. Strategické problémy, leadership a diverzita v zahraničných firmách v Slovenskej republike. In Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu a hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie = journal for economic theory, economic policy, social and economic forecasting. - Bratislava : Ekonomický ústav SAV, 2008. ISSN 0013-3035, 2008, roč. 56, č. 5, s. 495-514. VEGA 1/2638/05 "Stratégie multinacionálnych korporácií na trhoch strednej a východnej Európy: trendy v uplynulom desaťročí, očakávaný vývoj a možné implikácie v hospodárskej politike cieľových krajín (s osobitým dôrazom na Slovensko)", VEGA 01/0668/08 "Priame a nepriame efekty priamych zahraničných investícií v strednej a východnej Európe a na Slovensku".
    article

    article

  5. PAVELKA, Ľuboš - HOSCHEK, Miloš. Medzinárodný platobný styk v podmienkach EÚ. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. 233 s. ISBN 978-80-225-2654-8. [Copy count : 11, currently available 7, at library only 3]
    book

    book

  6. GAVAĽOVÁ, Viera. Ekonomika a obchodná politika rozvojových krajín. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. 210 s. ISBN 978-80-225-2439-1. [Copy count : 10, currently available 9, at library only 1]
    book

    book

  7. ZORKÓCIOVÁ, Otília et al. Corporate identity II : (vplyv interkultúrnych rozdielov na medzinárodné dimenzie corporate identity). 2. dopln. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. 282 s. ISBN 978-80-225-2336-3. [Copy count : 10, currently available 7, at library only 3]
    book

    book

  8. ZORKÓCIOVÁ, Otília - BÁRÁŇOVÁ-ČIDEROVÁ, Denisa. Corporate Identity : vplyv interkultúrnych rozdielov na medzinárodné dimenzie Corporate Identity. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005. 215 s. VEGA 1/2640/05. ISBN 80-225-1974-X. [Copy count : 4, currently available 2, at library only 1]
    book

    book

  9. ZORKÓCIOVÁ, Otília. Úloha corporate identity pre postavenie firmy na medzinárodnom trhu. In Ekonomický časopis = Journal of economics : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. - Bratislava : Slovak Academic Press, 2001. ISSN 0013-3035, 2001, roč. 49, č. 6, s. 1063-1082.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.