Search results

Records found: 7  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_cat 0128572 xpca^"
  1. HUDÁKOVÁ, Ivana. Analýza ukazovateľov efektívnosti výroby vybraných ovčích produktov vo vybranom poľnohospodárskom podniku. In EDAMBA : zborník prác : 6. medzinárodná vedecká konferencia doktorandov EU v Bratislave, Obchodná fakulta, Bakalárske štúdium v Nových Zámkoch 2003. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2003. ISBN 80-225-1743-7, s. 165-169.
    article

    article

  2. VÝROST, Tomáš. Vybrané aspekty analýzy kapitálového trhu v SR. In EDAMBA 2003 : 6. medzinárodná vedecká konferencia doktorandov EU v Bratislave, Obchodná fakulta, Bakalárske štúdium v Nových Zámkoch 2003. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2003. ISBN 80-225-1743-7, s. 491-497.
    article

    article

  3. KOLLÁR, Vojtech. Doktorandské štúdium, jeho poslanie a kvalita na EU v Bratislave. In EDAMBA : 6. medzinárodná vedecká konferencia doktorandov EU v Bratislave, Obchodná fakulta, Bakalárske štúdium v Nových Zámkoch 2003. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2003. ISBN 80-225-1743-7, s. 12-14.
    article

    article

  4. TÓTHOVÁ, Timea - LABUDOVÁ, Viera. Statistical analysis of the level of tips. In EDAMBA : 6. medzinárodná vedecká konferencia doktorandov EU v Bratislave, Obchodná fakulta, Bakalárske štúdium v Nových Zámkoch 2003. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2003. ISBN 80-225-1743-7, s. 468-471.
    article

    article

  5. BADURA, Peter. Manažérske štýly a ich uplatňovanie pri riadení podniku. In EDAMBA : 6. medzinárodná vedecká konferencia doktorandov EU v Bratislave, Obchodná fakulta, Bakalárske štúdium v Nových Zámkoch 2003. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2003. ISBN 80-225-1743-7, s. 40-45.
    article

    article

  6. CHEBEŇ, Juraj. Vplyv globalizácie na voľbu veľkosti agropotravinárskych podnikov. In EDAMBA : 6. medzinárodná vedecká konferencia doktorandov EU v Bratislave, Obchodná fakulta, Bakalárske štúdium v Nových Zámkoch 2003. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2003. ISBN 80-225-1743-7, s. 170-174.
    article

    article

  7. TAJTÁKOVÁ, Mária. Špecifiká marketingu opery. In EDAMBA : 6. medzinárodná vedecká konferencia doktorandov EU v Bratislave, Obchodná fakulta, Bakalárske štúdium v Nových Zámkoch 2003. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2003. ISBN 80-225-1743-7, s. 464-467.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.