Search results
- BÁRÁŇOVÁ-ČIDEROVÁ, Denisa - ZORKÓCIOVÁ, Otília - ŠKORVAGOVÁ, Simona. Neverbálne a persuázne pôsobenie v hospodárskej a právnej praxi. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. - Nové Zámky : Secos, 2007. ISSN 1336-1732, December 2007, roč. 6, č. 4, s. 9-17. VEGA 1/4562/07, VEGA 1/2640/05. 1/4562/07, VEGA, Špecifické aspekty najnovších tendencií podnikateľských stratégií medzinárodného marketingu a ich aplikácia v podnikateľských subjektoch v SR ako predpoklad zvyšovania ich konkurencieschopnosti v rozširujúcej sa Európskej únii.
- BLAŠKOVÁ, Mária. Plánovanie v trhovej ekonomike nie je prežitok. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. - Nové Zámky : Secos, 2007. ISSN 1336-1732, December 2007, roč. 6, č. 4, s. 18-27.
- KARKALÍKOVÁ, Marta - LACKOVÁ, Alica. Riadenie ľudských zdrojov. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. - Nové Zámky : Secos, 2007. ISSN 1336-1732, December 2007, roč. 6, č. 4, s. 49-55. VEGA 1/2635/05. 1/2635/05, VEGA, Trh - ATESTT. Transformácia a reforma hospodárstva, harmonizácia s EÚ - analýza tovarových, ekonomických a sociálnych dôsledkov na trh tovarov.
- MORAVČÍK, Miloš. Koncepcia mestského marketingu s aplikáciou v meste Trenčín. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. - Nové Zámky : Secos, 2007. ISSN 1336-1732, December 2007, roč. 6, č. 4, s. 108-110.
- PASTORÁKOVÁ, Erika - LITTVOVÁ, Zuzana - PALACKOVÁ, Dana. Poistný trh v Slovenskej republike z pohľadu klientov. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. - Nové Zámky : Secos, 2007. ISSN 1336-1732, December 2007, roč. 6, č. 4, s. 120-129. 2315003, IGP, Vplyv európskych integračných procesov na poistný trh v Slovenskej republike.
- PAVLÍK, Adrián. Imidž regiónu ako destinácie cestovného ruchu. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. - Nové Zámky : Secos, 2007. ISSN 1336-1732, December 2007, roč. 6, č. 4, s. 130-137.
- FETISOVOVÁ, Elena - NAGY, Ladislav. Kredit manažment a oceňovanie dlhodobých pohľadávok v podnikoch. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. - Nové Zámky : Secos, 2007. ISSN 1336-1732, December 2007, roč. 6, č. 4, s. 36-41. VEGA 1/3820/06. 1/3820/06, VEGA, Rozvoj finančnej a daňovej teórie po vstupe Slovenskej republiky do Európskej únie.
- FRANCOVÁ, Zuzana. Vzťahový marketing ako nástroj konkurencieschopnosti podnikov v kontexte "moderného marketingu". In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. - Nové Zámky : Secos, 2007. ISSN 1336-1732, December 2007, roč. 6, č. 4, s. 42-48. VEGA 1/4600/07. 1/4600/07, VEGA, Podmienky a predpoklady rozvoja vzťahového marketingu ako nástroja konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte jednotného európskeho trhu.
- KAŠŤÁKOVÁ, Elena. Vývoj zahraničnoobchodných vzťahov SR s RF po vstupe Slovenska do EÚ. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. - Nové Zámky : Secos, 2007. ISSN 1336-1732, December 2007, roč. 6, č. 4, s. 56-62. VEGA 1/2637/05. 1/2637/05, VEGA, Slovenská republika a Ruská federácia - riziká a výhody vzájomného obchodu po vstupe SR do Európskej únie.
- LESÁKOVÁ, Dagmar. Vplyv exportného výkonu na tvorbu marketingovej stratégie: analýza malých a stredných podnikov v SR. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. - Nové Zámky : Secos, 2007. ISSN 1336-1732, December 2007, roč. 6, č. 4, s. 94-100.