Search results
- MÔCIKOVÁ, Renata. Najlepšie platí farmácia. In Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. - Bratislava : ECOPRESS, 2007. ISSN 1335-2016, december 2007, č. 12, s. 23.
- PREKOPOVÁ, Petra. Biopotraviny zažívajú boom ! In Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. - Bratislava : ECOPRESS, 2007. ISSN 1335-2016, november 2007, č. 11, s. 10-11.
- MÔCIKOVÁ, Renata. Staré dobré kino. In Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. - Bratislava : ECOPRESS, 2007. ISSN 1335-2016, október 2007, č. 10, s. 30-32.
- Reklamné agentúry v medzinárodných sieťach. In Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. - Bratislava : ECOPRESS, 2007. ISSN 1335-2016, október 2007, č. 10.
- PREKOPOVÁ, Petra. Tínedžeri - značkoví schizofrenici. In Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. - Bratislava : ECOPRESS, 2007. ISSN 1335-2016, september 2007, č. 9, s. 20-21.
- PREKOPOVÁ, Petra. Fastfoody: ide to aj bez reklamy. In Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. - Bratislava : ECOPRESS, 2007. ISSN 1335-2016, september 2007, č. 9, s. 13.
- MÔCIKOVÁ, Renata. Liberalizácia energetiky bez boja. In Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. - Bratislava : ECOPRESS, 2007. ISSN 1335-2016, august 2007, č. 8, s. 10-11.
- Prvé výsledky merania cien TV reklamy na Slovensku. In Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. - Bratislava : ECOPRESS, 2007. ISSN 1335-2016, júl 2007, č. 7, s. 43.
- Prvý prieskum CSR na Slovensku. In Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. - Bratislava : ECOPRESS, 2007. ISSN 1335-2016, júl 2007, č. 7, s. 17.