Search results

Records found: 4  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_cat 0143556 xpca^"
  1. JURKOVIČOVÁ, Lujza. Analýza trhových makroekonomických faktorov pre využitie v aplikácii GIS. In Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3283-9, s. 13-18. VEGA 1/0039/11.
    article

    article

  2. KITA, Jaroslav. Geografické aspekty marketingového mixu v maloobchode. In Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3283-9, s. 19-27. VEGA 1/0039/11.
    article

    article

  3. KITA, Pavol. Geografický informačný systém ako nástroj geomarketingu v podmienkach zmien na spotrebiteľskom trhu. In Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3283-9, s. 28-52. VEGA 1/0039/11.
    article

    article

  4. REIFF, Marian. Dynamické modely rozmiestňovania. In Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3283-9, s. 60-68. VEGA 1/0039/11.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.