Search results

Records found: 22  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_cat 0144708 xcla^"
  1. ALCHUSOVÁ, Zuzana. Motivácia zákazníka. In Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-256-9, s. 7-10.
    article

    article

  2. BAČOVÁ, Andrea. Využívanie mega eventov pri budovaní značky krajiny. In Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-256-9, s. 11-18.
    article

    article

  3. GAŽICOVÁ, Alexandra. Manažment v rozhlase a televízii Slovenska. In Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-256-9, s. 56-60.
    article

    article

  4. PROHÁSZKOVÁ, Viktória. Teória dvojstupňového toku komunikácie - od vzniku po súčasnosť. In Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-256-9, s. 188-194.
    article

    article

  5. ŠČASNOVIČOVÁ, Ivana. Marketing rozvoja obcí a regiónov. In Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-256-9, s. 227-235.
    article

    article

  6. KOPRLA, Miroslav. Nové formy marketingovej komunikácie v kontexte starnutia populácie v Slovenskej republike. In Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-256-9, s. 110-117.
    article

    article

  7. SLOBODA, Martin. Interná komunikácia v kórejskych priemyselných podnikoch. In Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-256-9, s. 209-216.
    article

    article

  8. REŽNÁKOVÁ, Eva. Event marketing a jeho využitie v oblasti kultúrnych produktov. In Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-256-9, s. 195-201.
    article

    article

  9. ŠKRIVÁNKOVÁ, Lucia. Vplyv násilných obsahov PC hier na detského hráča. In Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-256-9, s. 236-241.
    article

    article

  10. BELAJ, Andrej. Analýza aktivít ovplyvňujúcich pacientov pri nákupe liekov. In Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-256-9, s. 19-24.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.