Search results

Records found: 2  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_cat 0145384 xpca^"
  1. KOPANIČOVÁ, Janka. [Marketing kultúry]. In Ekonómia a podnikanie : vedecký časopis Fakulty ekonómie a podnikania PEVŠ. - Bratislava : Fakulta ekonómie a podnikania, 2012. ISSN 1337-4990, 2012, roč. 6, č. 1, s. 117-118. Recenzia na: Marketing kultúry: Ako osloviť a udržať si publikum / Mária Tajtáková a kolektív. - Bratislava : Eurokódex, 2010. - ISBN 978-80-89447-29-9.
    article

    article

  2. FRANCOVÁ, Zuzana. [Marketing kultúry: ako osloviť a udržať si publikum]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493, 2011, roč. 4, č. 16, s. 617-618. Recenzia na: Marketing kultúry: Ako osloviť a udržať si publikum / Mária Tajtáková a kolektív. - Bratislava : Eurokódex, 2010. - ISBN 978-80-89447-29-9.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.