Search results

Records found: 2  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_cat 0145683 xpca^"
  1. MIKLOŠÍK, Andrej. Informačné systémy marketingu : prípadové štúdie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. 127 s. [6,609 AH]. ISBN 978-80-225-2929-7. [Copy count : 9, currently available 5, at library only 4]
    book

    book

  2. MIKLOŠÍK, Andrej. Možnosti využitia perspektívnych obchodných modelov v prostredí E-businessu. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2008. ISSN 0323-262X, 2008, roč. 37, č. 4, s. 510-519. VEGA 1/0557/08 "Inovácie marketingových a obchodných činností podnikov SR".
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.