Search results

Records found: 21  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_cat 0149144 xpca^"
  1. ORGONÁŠ, Jozef. [Cenové rozhodovanie v marketingu]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2012. ISSN 1337-7493, 2012, roč. 5, č. 18, s. 158-159. Recenzia na: Cenové rozhodovanie v marketingu : vybraté problémy / Júlia Lipianska, Mária Hasprová. 1. vyd. - Bratislava : Sprint dva, 2011. - ISBN 978-80-89393-71-8.
    article

    article

  2. HVIZDOVÁ, Eva, ml. Riadenie ľudských zdrojov v znalostnej ekonomike : (prípadové štúdie na predmety manažment ľudských zdrojov a manažment obchodnej firmy). Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. 95 s. [5,325 AH]. ISBN 978-80-225-3174-0. [Copy count : 11, currently available 7, at library only 4]
    book

    book

  3. RICHTEROVÁ, Kornélia et al. Spotrebiteľské správanie. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007, dotlač 2010. 258 s. ISBN 978-80-225-2355-4. [Copy count : 12, currently available 11, at library only 1]
    book

    book

  4. MIKLOŠÍK, Andrej. Informačné systémy marketingu : prípadové štúdie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. 127 s. [6,609 AH]. ISBN 978-80-225-2929-7. [Copy count : 9, currently available 5, at library only 4]
    book

    book

  5. FILO, Peter. Marketing pre projekty. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. 96 s. [5,755 AH]. ISBN 978-80-225-3005-7. [Copy count : 9, currently available 4, at library only 4]
    book

    book

  6. SERINA, Pavol - TÓTH, Miroslav. Strategické riadenie nákladov : vybrané problémy. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. 270 s. VEGA 1/0686/08. ISBN 978-80-225-2682-1. 1/0686/08, VEGA, Podpora controllingových systémov v praxi SR podľa vyspelých controllingových systémov v krajinách EU. [Copy count : 11, currently available 7, at library only 4]
    book

    book

  7. FRANCOVÁ, Zuzana. Teória obchodu : vybrané state. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. 189 s. ISBN 978-80-225-2725-5. [Copy count : 13, currently available 9, at library only 4]
    book

    book

  8. DRÁBIK, Peter. Logistika v období hospodárskej recesie. In Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/4598/07. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2834-4, s. 62-74. VEGA 1/4598/07. 1/4598/07, VEGA, Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy.
    article

    article

  9. ŽÁK, Štefan. Informačné a komunikačné technológie v marketingovom výskume. Bratislava : Daniel NETRI, 2008. 84 s. ISBN 978-80-969567-5-3. [Copy count : 2, currently available 1, at library only 1]
    book

    book

  10. VOKOUNOVÁ, Dana et al. Praktikum z prieskumu trhu. 3. dopln. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. 144 s. ISBN 978-80-225-2584-8. [Copy count : 11, currently available 7, at library only 3]
    book

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.