Search results
- TIMKO, Pavol. Prečo a ako organizovať. In Zisk. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2009. ISSN 1337-9151, 2009, č. 9, s. 36-37.
- TOMAN, Miloš. Ako zanechá firma dobrý dojem na verejnosti. In Zisk. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2009. ISSN 1337-9151, 2009, č. 9, s. 49-51.
- BLEYOVÁ, Dagmar. Reklamy je plný vesmír, no vyskúšali ste už PR ? In Zisk. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2009. ISSN 1337-9151, 2009, č. 9, s. 52-53.
- ŠKUTKOVÁ, Jana. Direct marketing je predajcom, ktorý nepýta plat. In Zisk. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2009. ISSN 1337-9151, 2009, č. 10, s. 48-49.
- ZELENÝ, Milan. Rotácia talentov vo firme. In Zisk. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2009. ISSN 1337-9151, 2009, č. 11, s. 16-18.
- TEPLICKÁ, Katarína. Viete sa hrať? Optimálne rozhodovanie prostredníctvom teórie hier. In Zisk. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2009. ISSN 1337-9151, 2009, č. 11, s. 38-40.
- NOSEK, Jiří. Obchodné rokovanie úspešného predajcu. In Zisk. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2009. ISSN 1337-9151, 2009, č. 11, s. 46-47.
- PRODAJ, Martin. Jedenásť spôsobov ako dobre začať prezentáciu. In Zisk. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2009. ISSN 1337-9151, 2009, č. 9, s. 11-13.
- PRODAJ, Martin. Ako vytvoriť firemnú kultúru naklonenú omylom. In Zisk. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2009. ISSN 1337-9151, 2009, č. 10, s. 30-31.
- KOŠTURIAK, Ján. Princípy v manažmente a v podnikaní. In Zisk. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2009. ISSN 1337-9151, 2009, č. 10, s. 38-39.