Search results

Records found: 10  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_cat 0168389 xpca^"
  1. GÁLIK, Rudolf. Cesty zvýšenia účinnosti antidiskriminačného zákona. In Management challenges in the 21st century : managing the intangible: ethics and value changes in business, education and research : conference proceedings : [5th international research conference] : april 25, 2013, Bratislava. - Bratislava : [School of Management/Vysoká škola manažmentu v Trenčíne], 2013. ISBN 978-80-89306-20-6, s. 252-259. Available on Internet: <http://www.cutn.sk/Library/proceedings/mch_2013/editovane_prispevky/28.%20G%C3%A1lik.pdf>
    article

    article

  2. LINDTNEROVÁ, Klaudia. Afrika – začarovaný kruh neokolonizácie? In Management challenges in the 21st century : managing the intangible: ethics and value changes in business, education and research : conference proceedings : [5th international research conference] : april 25, 2013, Bratislava. - Bratislava : [School of Management/Vysoká škola manažmentu v Trenčíne], 2013. ISBN 978-80-89306-20-6, s. 99-109. VEGA 1/0391/13. Available on Internet: <http://www.cutn.sk/Library/proceedings/mch_2013/editovane_prispevky/13.%20Lindtnerov%C3%A1.pdf> 1/0391/13, VEGA, Význam tretích krajín pre strategické rozvojové zámery EÚ v pokrízovom období (s implikáciami pre slovenskú ekonomiku).
    article

    article

  3. JAMBOROVÁ, Erika Mária. Regulácia ochrany spotrebiteľa vo finančných inštitúciách v USA a EÚ. In Management challenges in the 21st century : managing the intangible: ethics and value changes in business, education and research : conference proceedings : [5th international research conference] : april 25, 2013, Bratislava. - Bratislava : [School of Management/Vysoká škola manažmentu v Trenčíne], 2013. ISBN 978-80-89306-20-6, s. 131-144. VEGA 1/1185/12. Available on Internet: <http://www.cutn.sk/Library/proceedings/mch_2013/editovane_prispevky/15.%20Jamborov%C3%A1.pdf> 1/1185/12, VEGA, Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR).
    article

    article

  4. TEREK, Milan. Aplikácia štatistických metód a etika. In Management challenges in the 21st century : managing the intangible: ethics and value changes in business, education and research : conference proceedings : [5th international research conference] : april 25, 2013, Bratislava. - Bratislava : [School of Management/Vysoká škola manažmentu v Trenčíne], 2013. ISBN 978-80-89306-20-6, s. 207-211. VEGA 1/0761/12. Available on Internet: <http://www.cutn.sk/Library/proceedings/mch_2013/editovane_prispevky/23.%20Terek.pdf> 1/0761/12, VEGA, Alternatívne prístupy k meraniu sociálno-ekonomického rozvoja (v kontexte Stratégie 2020 a ponaučení z globálnej krízy).
    article

    article

  5. HANSENOVÁ, Heda - DROBCOVÁ, Lenka. Etika v exporte: princípy a inštitúty. In Management challenges in the 21st century : managing the intangible: ethics and value changes in business, education and research : conference proceedings : [5th international research conference] : april 25, 2013, Bratislava. - Bratislava : [School of Management/Vysoká škola manažmentu v Trenčíne], 2013. ISBN 978-80-89306-20-6, s. 322-333. VEGA 1/0893/12. Available on Internet: <http://www.cutn.sk/Library/proceedings/mch_2013/editovane_prispevky/36.%20Hansenov%C3%A1_Drobcov%C3%A1.pdf> 1/0893/12, VEGA, Znalosti v podmienkach exportných cien s aplikáciou na dopravu a logistiku.
    article

    article

  6. FURDOVÁ, Lucia. Charakteristika marketingovej etiky a medzinárodnej marketingovej stratégie so zameraním sa na marketingový mix. In Management challenges in the 21st century : managing the intangible: ethics and value changes in business, education and research : conference proceedings : [5th international research conference] : april 25, 2013, Bratislava. - Bratislava : [School of Management/Vysoká škola manažmentu v Trenčíne], 2013. ISBN 978-80-89306-20-6, s. 311-321. VEGA 1/0893/12. Available on Internet: <http://www.cutn.sk/Library/proceedings/mch_2013/editovane_prispevky/35.%20Furdov%C3%A1.pdf> 1/0893/12, VEGA, Znalosti v podmienkach exportných cien s aplikáciou na dopravu a logistiku.
    article

    article

  7. SOPKOVÁ, Gabriela. Etika v podnikaní: mýtus alebo realita? In Management challenges in the 21st century : managing the intangible: ethics and value changes in business, education and research : conference proceedings : [5th international research conference] : april 25, 2013, Bratislava. - Bratislava : [School of Management/Vysoká škola manažmentu v Trenčíne], 2013. ISBN 978-80-89306-20-6, s. 501-505. Available on Internet: <http://www.cutn.sk/Library/proceedings/mch_2013/editovane_prispevky/58.%20Sopkov%C3%A1.pdf>
    article

    article

  8. HLUŠKOVÁ, Tatiana. Vplyv ropných spoločností ako zahraničných investorov na životné prostredie a rozvoj miestnych komunít v hostiteľských krajinách. In Management challenges in the 21st century : managing the intangible: ethics and value changes in business, education and research : conference proceedings : [5th international research conference] : april 25, 2013, Bratislava. - Bratislava : [School of Management/Vysoká škola manažmentu v Trenčíne], 2013. ISBN 978-80-89306-20-6, s. 341-355. VEGA 1/0461/12. Available on Internet: <http://www.cutn.sk/Library/proceedings/mch_2013/editovane_prispevky/38.%20Hlu%C5%A1kov%C3%A1.pdf>
    article

    article

  9. ŠÁŠIKOVÁ, Mária. Neuromarketing na Slovensku a v zahraničí a jeho etické aspekty. In Management challenges in the 21st century : managing the intangible: ethics and value changes in business, education and research : conference proceedings : [5th international research conference] : april 25, 2013, Bratislava. - Bratislava : [School of Management/Vysoká škola manažmentu v Trenčíne], 2013. ISBN 978-80-89306-20-6, s. 376-386. VEGA 1/1185/12. Available on Internet: <http://www.cutn.sk/Library/proceedings/mch_2013/editovane_prispevky/42.%20%C5%A0%C3%A1%C5%A1ikov%C3%A1.pdf> 1/1185/12, VEGA, Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR).
    article

    article

  10. MINÁRIK, Marek. Vplyv usporiadania trhu logistických činností na konkurencieschopnosť exportu cez výšku transakčných nákladov dodania. In Management challenges in the 21st century : managing the intangible: ethics and value changes in business, education and research. International research conference. Management challenges in the 21st century : managing the intangible: ethics and value changes in business, education and research : conference proceedings : [5th international research conference] : april 25, 2013, Bratislava. - Bratislava : [School of Management/Vysoká škola manažmentu v Trenčíne], 2013. ISBN 978-80-89306-20-6, s. 423-435 CD-ROM.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.