Search results

Records found: 3  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_cat 0168403 xpca^"
  1. KNAPIK, Peter. [Vplyv finančno-hospodárskej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2013. ISSN 1337-7493, 2013, roč. 6, č. 22, s. 318-322. Recenzia na: Vplyv finančno-hospodárskej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem / Otília Zorkóciová - Barbora Brynkusová ; recenzovali: Víťazoslav Balhar, Peter Knapik. 1. vyd. - Bratislava : Sprint 2, 2012. - ISBN 978-80-89393-91-6.
    article

    article

  2. FERENČÍKOVÁ, Soňa et al. Stratégia medzinárodného podnikania: investície, partneri a ľudské zdroje. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. 318 s. [17,411 AH]. ISBN 978-80-225-3063-7. [Copy count : 9, currently available 5, at library only 4]
    book

    book

  3. BALÁŽ, Peter et al. Medzinárodné podnikanie : na vlne globalizujúcej sa svetovej ekonomiky. 5. prepracované a doplené vydanie. Bratislava : Sprint dva, 2010. 546 s. [44,30 AH]. Economics. ISBN 978-80-89393-18-3. [Copy count : 14, currently available 10, at library only 4]
    book

    book



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.