Search results

Records found: 8  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_cat 0179560 xpca^"
  1. BALHAR, Vítězslav, Jr. Nástroje ekologického marketingového mixu. In Udržateľný marketing a udržateľná spotreba IV : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3681-3, s. 6-10 CD-ROM. VEGA 1/0418/11. 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba.
    article

    article

  2. HASPROVÁ, Mária. Kreatívne mestá - predpoklad ďalšieho rozvoja a udržateľnosti samosprávy. In Udržateľný marketing a udržateľná spotreba IV : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3681-3, s. 11-18 CD-ROM. VEGA 1/0418/11. 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba.
    article

    article

  3. KLEPOCHOVÁ, Dagmar - KOPANIČOVÁ, Janka. Udržateľná spotreba a používanie jednorázových nákupných tašiek. In Udržateľný marketing a udržateľná spotreba IV : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3681-3, s. 19-26 CD-ROM. VEGA 1/0418/11. 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba.
    article

    article

  4. KORČOKOVÁ, Marína. Postavenie spotrebiteľa na trhu - sme všetci rovnako pripravení? In Udržateľný marketing a udržateľná spotreba IV : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3681-3, s. 27-34 CD-ROM. VEGA 1/0418/11. 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba.
    article

    article

  5. MIKLOŠÍK, Andrej - BORGUĽA, Matúš. Dodržiavanie zásad systematického riadenia ako východisko pre úspešnú realizáciu projektov. In Udržateľný marketing a udržateľná spotreba IV : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3681-3, s. 35-40 CD-ROM. VEGA 1/0418/11. 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba.
    article

    article

  6. MIKULÍKOVÁ, Lenka. Online stratégia mimo internetovej stránky pre efektívny e-shop. In Udržateľný marketing a udržateľná spotreba IV : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3681-3, s. 41-50 CD-ROM. VEGA 1/0418/11. 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba.
    article

    article

  7. RICHTEROVÁ, Kornélia. Produkcia domácností v kontexte udržateľnej spotreby. In Udržateľný marketing a udržateľná spotreba IV : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3681-3, s. 51-60 CD-ROM. VEGA 1/0418/11. 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba.
    article

    article

  8. VOKOUNOVÁ, Dana. Systém hodnôt podľa Schwartza. In Udržateľný marketing a udržateľná spotreba IV : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3681-3, s. 67-73 CD-ROM. VEGA 1/0418/11. 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.