Search results

Records found: 39  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_cat 0182119 xpca^"
  1. BÁRÁŇOVÁ-ČIDEROVÁ, Denisa - MAYER, Peter. Knowledge transfer in higher education quality management: the case of Germany and Slovakia. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493, 2010, roč. 3, č. 9, s. 18-34.
    article

    article

  2. KAŠŤÁKOVÁ, Elena. [Ekonomika a obchodná politika rozvojových krajín]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493, 2010, roč. 3, č. 9, s. 164-166. Recenzia na: Ekonomika a obchodná politika rozvojových krajín / Viera Gavaľová. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. - ISBN 978-80-225-2439-1.
    article

    article

  3. VANČÍKOVÁ, Jana. Metódy a postupy využívané vo výskumných procesoch s aplikáciou na práce obchodnovedného zamerania. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493, 2010, roč. 3, č. 9, s. 127-145. KEGA 3/7284/09/OF EU.
    article

    article

  4. DRIENIKOVÁ, Kristína. [Zahraničnoobchodné vzťahy EÚ s vybranými tretími krajinami (Rusko, Ukrajina, Čína, Brazília a Mexiko)]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493, 2010, roč. 3, č. 9, s. 161-163. Recenzia na: Zahraničnoobchodné vzťahy EÚ s vybranými tretími krajinami (Rusko, Ukrajina, Čína, Brazília a Mexiko) / Elena Kašťáková a kolektív. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. - ISBN 978-80-225-2793-4.
    article

    article

  5. TAJTÁKOVÁ, Mária. [Strategický marketingový plán]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493, 2010, roč. 3, č. 9, s. 167-168. Recenzia na: Strategický marketingový plán : analýza - plánovanie -stratégia a realizácia plánu / Juraj Chebeň. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. - ISBN 978-80-225-2752-1.
    article

    article

  6. HOLUBCOVÁ, Ivana - BAŽÓ, Ladislav. K otázkam komunikácie na vysokej škole obchodnovedného zamerania. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493, 2010, roč. 3, č. 2, s. 209-225. KEGA 3/7284/09/OF EU.
    article

    article

  7. TAJTÁKOVÁ, Mária - KOPANIČOVÁ, Janka - FRANCOVÁ, Zuzana. Cross-border cultural tourism in Europe: drivers for cross-border travels for the performing arts. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493, 2010, roč. 3, č. 9, s. 118-126. VEGA 1/0891/09.
    article

    article

  8. GONDÁROVÁ, Jana - JELŠÍKOVÁ, Martina. Ochrana spotrebiteľa. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493, 2010, roč. 3, č. 2, s. 188-195. VEGA 1/14590/07.
    article

    article

  9. GONDÁROVÁ, Jana - KOVÁČOVÁ, Natália - ŠTEFAŇÁK, Peter. Product safety in the European Union. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493, 2010, roč. 3, č. 2, s. 196-208. VEGA 1/4590/07.
    article

    article

  10. CHEBEŇ, Juraj. Marketingové techniky v čase krízy - vymedzenie pojmu, podstata, princípy a odporúčania na realizáciu word of mouth marketingu. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493, 2010, roč. 3, č. 2, s. 226-240.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.