Search results

Records found: 4  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_cat 0190917 xpca^"
  1. LESÁKOVÁ, Dagmar. Špecifiká nákupného správania v segmente seniorov. In Determinanty osobnej spotreby a spotrebiteľského správania seniorov : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0612/12. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3481-9, s. 6-12. VEGA 1/0612/12. 1/0612/12, VEGA, Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR.
    article

    article

  2. LABSKÁ, Helena. Zákaznícke karty a nákupné správanie. In Determinanty osobnej spotreby a spotrebiteľského správania seniorov : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0612/12. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3481-9, s. 20-27.
    article

    article

  3. MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Seniori ako cieľová skupina pre obchod a marketing. In Determinanty osobnej spotreby a spotrebiteľského správania seniorov : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0612/12. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3481-9, s. 28-36.
    article

    article

  4. LESÁKOVÁ, Dagmar et al. Strategický marketing. Bratislava : Sprint dva, 2011. 365 s. [16,8 AH]. Economics. ISBN 978-80-89393-56-5. [Copy count : 12, currently available 9, at library only 2]
    Strategický marketing

    book



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.