Search results

Records found: 10  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_cat 0192751 xpca^"
  1. KOPANIČOVÁ, Janka. [Marketingový výskum v digitálnej ére]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2015. ISSN 1337-7493, 2015, roč. 8, č. 29, s. 157-158. Recenzia na: Marketingový výskum v digitálnej ére / Štefan Žák ; recenzenti Gabriela Bartáková Pajtinková, Attila Pólya. 1. vyd. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. - ISBN 978-80-225-3902-9.
    article

    article

  2. MIKLOŠÍK, Andrej. Informačné systémy marketingu : technológie pre interaktívny marketing. Recenzenti: Štefan Žák, Andrej Hriciga. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. 268 s. [16,58 AH]. ISBN 978-80-225-3832-9. [Copy count : 12, currently available 10, at library only 2]
    book

    book

  3. KNAPIK, Peter. Marketing a spotreba v období krízy. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2013. ISSN 1337-7493, 2013, roč. 6, č. 24, s. 617-634. VEGA 1/1185/12. 1/1185/12, VEGA, Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR).
    article

    article

  4. MIKLOŠÍK, Andrej. E-marketing ako integrálna súčasť marketingu vysokej školy. Recenzenti Štefan Žák, Andrej Hriciga. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. 186 s. [11,66 AH]. ISBN 978-80-225-3748-3. [Copy count : 12, currently available 8, at library only 4]
    E-marketing ako integrálna súčasť marketingu vysokej školy

    book

  5. HVIZDOVÁ, Eva, ml. - MIKLOŠÍK, Andrej. Manažment znalostí : personálne a technologické perspektívy. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. 150 s. [7,50 AH]. ISBN 978-80-225-3384-3. [Copy count : 21, currently available 16, at library only 4]
    book

    book

  6. KNAPIK, Peter. Poznatková spoločnosť a vzdelávanie v procese globalizácie. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493, 2011, roč. 4, č. 13, s. 75-90. VEGA 1/0803/10. 1/0803/10, VEGA, Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov.
    article

    article

  7. MIKLOŠÍK, Andrej. Informačné systémy marketingu. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. 282 s. [16,377 AH]. ISBN 978-80-225-3276-1. [Copy count : 11, currently available 9, at library only 2]
    book

    book

  8. MESÁROŠOVÁ, Margita - MESÁROŠ, Peter - MESÁROŠ, František. Teória a prax marketingového výskumu. Košice : VÚSI, 2008. 343 s. ISBN 978-80-89338-02-3. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  9. LISÝ, Ján et al. Ekonómia v novej ekonomike. 2. preprac. a dopln. vyd. Bratislava : Iura Edition, 2007. 634 s. Ekonómia. ISBN 978-80-8078-164-4. [Copy count : 9, currently available 8, at library only 1]
    book

    book

  10. LESÁKOVÁ, Dagmar. Výskum [a] vzdelávanie v ére "nového marketingu". In Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu a hospodársku politiku. - Bratislava : Ústav slovenskej a svetovej ekonomiky SAV, 2003. ISSN 0013-3035, 2003, roč. 51, č. 9, s. 1146-1157.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.