Search results

Records found: 17  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_cat 0199166 xpca^"
  1. BEBIAKOVÁ, Dáša. Kríza na Ukrajine a jej vplyv na obchodnú orientáciu Ukrajiny. In Workshop KMO. Zborník vedeckých statí doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : workshop KMO : 17. december 2014 [Bratislava, Slovensko]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-4015-5, s. 5-17 CD-ROM. VEGA 1/0391/13. 1/0391/13, VEGA, Význam tretích krajín pre strategické rozvojové zámery EÚ v pokrízovom období (s implikáciami pre slovenskú ekonomiku).
    article

    article

  2. DRÁB, Ján. Analýza vývoja medzinárodného obchodu EÚ a zmeny vyvolané finančnou krízou (teritoriálna a tovarová štruktúra). In Workshop KMO. Zborník vedeckých statí doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : workshop KMO : 17. december 2014 [Bratislava, Slovensko]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-4015-5, s. 18-32 CD-ROM.
    article

    article

  3. DRIENIKOVÁ, Kristína. Zahraničnoobchodná spolupráca SR s Ruskom v súvislosti s konfliktom na Ukrajine. In Workshop KMO. Zborník vedeckých statí doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : workshop KMO : 17. december 2014 [Bratislava, Slovensko]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-4015-5, s. 33-39 CD-ROM. VEGA 1/0550/14.
    article

    article

  4. ĎURANOVÁ, Lucia - TÁNCZOSOVÁ, Jana. Kultúrne špecifiká a podnikateľská etiketa v Izraeli a Turecku. In Workshop KMO. Zborník vedeckých statí doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : workshop KMO : 17. december 2014 [Bratislava, Slovensko]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-4015-5, s. 40-58 CD-ROM. VEGA 1/1185/12. 1/1185/12, VEGA, Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR).
    article

    article

  5. HLUŠKOVÁ, Tatiana. Kritériá hodnotenia výkonnosti spoločných podnikov s účasťou slovenských subjektov. In Workshop KMO. Zborník vedeckých statí doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : workshop KMO : 17. december 2014 [Bratislava, Slovensko]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-4015-5, s. 59-67 CD-ROM.
    article

    article

  6. HLUŠKOVÁ, Tatiana - SOPKOVÁ, Gabriela. Implikácie rozvoja ťažby z bridlíc v USA a dopytu po rope vo vzťahu k budúcemu vývoju ropného priemyslu. In Workshop KMO. Zborník vedeckých statí doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : workshop KMO : 17. december 2014 [Bratislava, Slovensko]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-4015-5, s. 68-75 CD-ROM. PMVP I-14-111-00.
    article

    article

  7. PÁSZTOROVÁ, Janka. Prebiehajúce zmeny na trhu luxusných produktov. In Workshop KMO. Zborník vedeckých statí doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : workshop KMO : 17. december 2014 [Bratislava, Slovensko]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-4015-5, s. 76-83 CD-ROM. VEGA 1/1185/12. 1/1185/12, VEGA, Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR).
    article

    article

  8. PETRÍKOVÁ, Hana - STEINHAUSER, Dušan. Dedičstvo transformačného procesu pre tvorbu rámca Corporate Governance. In Workshop KMO. Zborník vedeckých statí doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : workshop KMO : 17. december 2014 [Bratislava, Slovensko]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-4015-5, s. 84-94 CD-ROM.
    article

    article

  9. PUŠKELOVÁ, Mária - ONDRÁŠIKOVÁ, Ľubica. Single travelling – rozširujúci sa segment v cestovnom ruchu. In Workshop KMO. Zborník vedeckých statí doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : workshop KMO : 17. december 2014 [Bratislava, Slovensko]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-4015-5, s. 95-106 CD-ROM.
    article

    article

  10. ŠÁŠIKOVÁ, Mária. Súčasné marketingové stratégie spoločností a ich odraz v základných prvkoch marketingového mixu s prihliadnutím na trendy identifikované v spotrebiteľskom správaní. In Workshop KMO. Zborník vedeckých statí doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : workshop KMO : 17. december 2014 [Bratislava, Slovensko]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-4015-5, s. 107-119 CD-ROM. VEGA 1/1185/12. 1/1185/12, VEGA, Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR).
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.