Search results

Records found: 34  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_cat 0210182 xpca^"
  1. ŠTETKA, Peter. Úvod k zborníku abstraktov z vedeckého seminára. In Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ. Vedecký seminár z Týždňa vedy. Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH pri príležitosti Týždňa vedy 2015 : 5. november 2015 Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4175-6, s. 6 CD-ROM.
    article

    article

  2. ŠVEJDOVÁ, Nikola - ŠTETKA, Peter. Event marketing ako nový trend v marketingovej komunikácii. In Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ. Vedecký seminár z Týždňa vedy. Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH pri príležitosti Týždňa vedy 2015 : 5. november 2015 Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4175-6, s. 7-8 CD-ROM. I-15-102-00 (50%), VEGA 1/0546/15 (50%).
    article

    article

  3. KINTLER, Jakub - RYBÁROVÁ, Daniela. Skúmanie aktuálnych globálnych vývojových trendov a ich dopadov na marketingové aktivity podnikov pôsobiacich na lokálnych trhoch. In Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ. Vedecký seminár z Týždňa vedy. Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH pri príležitosti Týždňa vedy 2015 : 5. november 2015 Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4175-6, s. 9-10 CD-ROM. I-15-102-00 50%, VEGA 1/0546/15 50%.
    article

    article

  4. ŠLOSÁR, Róbert - KINTLER, Jakub. Kritériá implementácie bannerových reklám. In Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ. Vedecký seminár z Týždňa vedy. Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH pri príležitosti Týždňa vedy 2015 : 5. november 2015 Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4175-6, s. 11-12 CD-ROM. I-15-102-00 50%, VEGA 1/0546/15 50 %.
    article

    article

  5. HRUŠOVSKÁ, Dana - ŠVEJDOVÁ, Nikola. Analýza konkurenčnej výhody vo vinárskom segmente. In Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ. Vedecký seminár z Týždňa vedy. Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH pri príležitosti Týždňa vedy 2015 : 5. november 2015 Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4175-6, s. 13-14 CD-ROM. I-15-102-00 (50%), VEGA 1/0546/15 (50%).
    article

    article

  6. KINTLER, Jakub - KUFELOVÁ, Iveta. Nízke ceny ako nástroj trhovej penetrácie. In Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ. Vedecký seminár z Týždňa vedy. Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH pri príležitosti Týždňa vedy 2015 : 5. november 2015 Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4175-6, s. 15-16 CD-ROM. I-15-102-00 (50%), VEGA 1/0546/15 (50%).
    article

    article

  7. VRTÍKOVÁ, Kristína - ŠLOSÁR, Róbert. Marketing inovácií v automobilovom priemysle. In Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ. Vedecký seminár z Týždňa vedy. Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH pri príležitosti Týždňa vedy 2015 : 5. november 2015 Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4175-6, s. 17-18 CD-ROM. I-15-102-00 50 %, VEGA 1/0546/15 50 %.
    article

    article

  8. KINTLER, Jakub - ŠLOSÁR, Róbert. Využitie sociálnych sietí v počiatočných fázach podnikania. In Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ. Vedecký seminár z Týždňa vedy. Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH pri príležitosti Týždňa vedy 2015 : 5. november 2015 Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4175-6, s. 19-20 CD-ROM. I-15-102-00 50 %, VEGA 1/0546/15 50 %.
    article

    article

  9. KUBICA, Milan - ŠVEJDOVÁ, Nikola. Špecifiká marketingovej komunikácie inovatívnych produktov v segmente osobných automobilov. In Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ. Vedecký seminár z Týždňa vedy. Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH pri príležitosti Týždňa vedy 2015 : 5. november 2015 Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4175-6, s. 21-22 CD-ROM. I-15-102-00 50 %, VEGA 1/0546/15 50 %.
    article

    article

  10. KUFELOVÁ, Iveta - KINTLER, Jakub. Marketing vs. logistika. In Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ. Vedecký seminár z Týždňa vedy. Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH pri príležitosti Týždňa vedy 2015 : 5. november 2015 Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4175-6, s. 23-24 CD-ROM. I-15-102-00 50 %, VEGA 1/0546/15 50 %.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.