Search results

Records found: 12  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_cat 0227096 xpca^"
  1. Aplikovaný marketing. 1. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2016. 351 s. [23,78 AH]. VEGA 1/0178/14, KEGA 018EU-4/2014. ISBN 978-80-8168-382-4. 1/0178/14, VEGA, Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov.
    Aplikovaný marketing

    book

  2. MIKLOŠÍK, Andrej. Riadenie projektov informačno-komunikačných technológií. Recenzenti Štefan Žák, Andrej Hriciga. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. 267 s. [14,85 AH]. ISBN 978-80-225-4107-7. [Copy count : 12, currently available 8, at library only 4]
    book

    book

  3. MIKLOŠÍK, Andrej. Informačné systémy marketingu. Recenzenti: Štefan Žák, Andrej Hriciga. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. 265 s. [13,25 AH]. ISBN 978-80-225-4062-9. [Copy count : 12, currently available 8, at library only 4]
    book

    book

  4. RICHTEROVÁ, Kornélia et al. Spotrebiteľské správanie. Recenzovali: Júlia Lipianska, Mária Tajtáková. 1. vyd. Bratislava : Sprint 2, 2015. 401 s. [22,89 AH]. VEGA 1/0652/10, VEGA 1/0418/11, VEGA 1/0612/12. ISBN 978-80-89710-18-8. 1/0652/10, VEGA, Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability. [Copy count : 13, currently available 8, at library only 4]
    Spotrebiteľské správanie

    book

  5. MIKLOŠÍK, Andrej. Informačné systémy marketingu : technológie pre interaktívny marketing. Recenzenti: Štefan Žák, Andrej Hriciga. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. 268 s. [16,58 AH]. ISBN 978-80-225-3832-9. [Copy count : 12, currently available 10, at library only 2]
    book

    book

  6. LESÁKOVÁ, Dagmar et al. Strategický marketing. Recenzenti: Kornélia Richterová, Róbert Hölcz. 1. vyd. Bratislava : Sprint 2, 2014. 349 s. [20,63 AH]. Economics. VEGA 1/0652/12. ISBN 978-80-89710-07-2. [Copy count : 10, currently available 5, at library only 3]
    Strategický marketing

    book

  7. ŽÁK, Štefan. Marketingový výskum v digitálnej ére. Recenzenti Gabriela Bartáková Pajtinková, Attila Pólya. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. 132 s. [8,18 AH]. Monografia je zároveň habilitačnou prácou. ISBN 978-80-225-3902-9. [Copy count : 13, currently available 9, at library only 4]
    book

    book

  8. MIKLOŠÍK, Andrej. E-marketing ako integrálna súčasť marketingu vysokej školy. Recenzenti Štefan Žák, Andrej Hriciga. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. 186 s. [11,66 AH]. ISBN 978-80-225-3748-3. [Copy count : 12, currently available 8, at library only 4]
    E-marketing ako integrálna súčasť marketingu vysokej školy

    book

  9. RICHTEROVÁ, Kornélia et al. Úvod do výskumu trhu. Recenzovali Dagmar Lesáková, Margita Mesárošová, Radek Tahal. 1. vyd. Bratislava : Sprint 2, 2013. 315 s. [21,93 AH]. Economics. VEGA 1/0418/11. ISBN 978-80-89393-95-4. 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba. [Copy count : 12, currently available 0, at library only 6, Length of Reservation Line 1]
    Úvod do výskumu trhu

    book

  10. MIKLOŠÍK, Andrej. Informačné systémy marketingu. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. 282 s. [16,377 AH]. ISBN 978-80-225-3276-1. [Copy count : 11, currently available 9, at library only 2]
    book

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.