Search results

Records found: 8  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_cat 0227103 xpca^"
  1. KITA, Pavol. Predaj na trhu výrobnej sféry v kontexte vzťahov zákazník - dodávateľ. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. 128 s. [8,112 AH]. ISBN 978-80-225-3118-4. [Copy count : 12, currently available 8, at library only 4]
    book

    book

  2. GROSSMANOVÁ, Marta - VOJTKOVÁ, Mária - KITA, Pavol. Role of Brand Loyalty in Purchase of Sports Shoes. In Vezetéstudomány. - Budapest : Budapesti Corvinus egyetem, 2009. ISSN 0133-0179, 2009, évf. XL, sz. 6, s. 60-67.
    article

    article

  3. ORESKÝ, Milan. Prínosy uplatnenia systémov CRM vo výrobných podnikoch - poznatky z praxe. In Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2794-1, s. 317-321.
    article

    article

  4. DAŇO, Ferdinand - KITA, Pavol. Distribučný manažment. 3. dopln. vyd. Hronský Beňadik : Daniel NETRI, 2009. 232 s. [11,6 AH]. ISBN 978-80-89416-00-4. [Copy count : 11, currently available 7, at library only 4]
    book

    book

  5. KITA, Pavol. Techniky predaja. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. 169 s. [9,01 AH]. ISBN 978-80-225-2667-8. [Copy count : 11, currently available 6, at library only 4]
    book

    book

  6. LESÁKOVÁ, Dagmar. Postoje zákazníkov k CRM. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2008. ISSN 1337-7493, 2008, roč. 1, č. 4, s. 97-111. VEGA 1/4582/07. 1/4582/07, VEGA, Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody.
    article

    article

  7. ČIHOVSKÁ, Viera - MARIAŠ, Miroslav - MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Manažment obchodného podniku. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. 378 s. ISBN 978-80-225-2396-7. [Copy count : 5, currently available 3, at library only 2]
    book

    book

  8. LIPIANSKA, Júlia - HASPROVÁ, Mária. Cena v marketingu : praktikum. 2. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. 131 s. ISBN 978-80-225-2335-6. [Copy count : 10, currently available 7, at library only 3]
    book

    book



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.