Search results

Records found: 11  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_cat 0228703 xpca^"
  1. KARKALÍKOVÁ, Marta. Systémy manažérstva a význam ich auditovania. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2016. ISSN 1337-7493, 2016, roč. 9, č. 36, s. 429-439. VEGA 1/0670/16.
    article

    article

  2. ČIHOVSKÁ, Viera. Internetový obchod a ochrana spotrebiteľa. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2016. ISSN 1337-7493, 2016, roč. 9, č. 36, s. 361-372. VEGA 1/0178/14. 1/0178/14, VEGA, Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov.
    article

    article

  3. HORVÁTH, Martin. Charakteristika behaviorálnej ekonómie v procese globalizácie a nástupu novej ekonomiky. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2016. ISSN 1337-7493, 2016, roč. 9, č. 36, s. 384-393.
    article

    article

  4. JURKOVIČOVÁ, Lujza. Význam hodnotenia nových technológií a produktov ako súčasti nástrojov na tvorbu viacnásobnej hodnoty pre zákazníkov. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2016. ISSN 1337-7493, 2016, roč. 9, č. 36, s. 408-419. VEGA 1/0282/15 "Nástroje marketingovej politiky v nových obchodných modeloch orientovaných na tvorbu viacnásobnej hodnoty pre zákazníka v podmienkach trvalo udržateľného rozvoja".
    article

    article

  5. JURKOVIČOVÁ, Lujza et al. The Signs and Principles of Goal Setting as a Specific Kind of Activity. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2016. ISSN 1337-7493, 2016, roč. 9, č. 36, s. 420-428. VEGA 1/0282/15 "Nástroje marketingovej politiky v nových obchodných modeloch orientovaných na tvorbu viacnásobnej hodnoty pre zákazníka v podmienkach trvalo udržateľného rozvoja".
    article

    article

  6. KROPAJ, Marián. Nový autorský zákon a rozvoj obchodu. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2016. ISSN 1337-7493, 2016, roč. 9, č. 36, s. 447-454.
    article

    article

  7. HUDEC, Martin. Socio-economic Convergence as a Necessary Precondition and Determinant of Societal Growth. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2016. ISSN 1337-7493, 2016, roč. 9, č. 36, s. 394-407.
    article

    article

  8. PAHOLKOVÁ, Barbora et al. Prozákaznícke myslenie zamestnancov ako atribút základných faktorov podnikania v MSP. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2016. ISSN 1337-7493, 2016, roč. 9, č. 36, s. 455-165. KEGA 027EU-4/2016 "Učebnica Základy podnikania pre stredné školy".
    article

    article

  9. STEINHAUSER, Dušan - ČUKANOVÁ, Miroslava. Vplyv transakčných nákladov vo vzťahu k outsourcingu a offshoringu na zisk vybraných akciových spoločnosti. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2016. ISSN 1337-7493, 2016, roč. 9, č. 36, s. 466-479. VEGA 1/0205/14 "Perspektíva existencie dynamických podnikov služieb v SR v kontexte uplatnenia princípov iniciatívy Inovácia v Únii", VEGA 1/0550/14 "Nové výzvy v oblasti európskej energetickej bezpečnosti a ich vplyv na konkurencieschopnosť EÚ v horizonte do roku 2020".
    article

    article

  10. KITA, Pavol. [Obchodný manažment]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2016. ISSN 1337-7493, 2016, roč. 9, č. 36, s. 480-482. Recenzia na: Obchodný manažment / Viera Čihovská, Monika Matušovičová ; recenzovali: Jaroslav Kita, Ľubomír Drahovský. 1. vyd. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2016. - ISBN 978-80-8168-515-6.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.