Search results

Records found: 9  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_cat 0248588 xpca^"
  1. KITA, Pavol. Úvod. In Prístupy k aktivitám tvorby modelu marketingovej komunikácie : VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4541-9, s. 7. VEGA 1/0066/18.
    article

    article

  2. KITA, Pavol. Zmeny v procese nákupného rozhodovania súčasného spotrebiteľa. In Prístupy k aktivitám tvorby modelu marketingovej komunikácie : VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4541-9, s. 9-24. VEGA 1/0066/18.
    article

    article

  3. ČIHOVSKÁ, Viera. Nové trendy spotrebiteľského správania. In Prístupy k aktivitám tvorby modelu marketingovej komunikácie : VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4541-9, s. 25-35. VEGA 1/0066/18.
    article

    article

  4. HASAN, Jamal. Hodnotenie vybraných e-shopov s doplnkami výživy. In Prístupy k aktivitám tvorby modelu marketingovej komunikácie : VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4541-9, s. 37-46. VEGA 1/0066/18.
    article

    article

  5. KITA, Jaroslav. Na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov a modely efektov marketingovej komunikácie. In Prístupy k aktivitám tvorby modelu marketingovej komunikácie : VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4541-9, s. 47-60. VEGA 1/0066/18.
    article

    article

  6. KITA, Jaroslav. Makrotendencie v spotrebe a v nákupnom správaní zákazníkov. In Prístupy k aktivitám tvorby modelu marketingovej komunikácie : VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4541-9, s. 61-72. VEGA 1/0066/18.
    article

    article

  7. KOLLÁR, Patrícia - KITA, Pavol. Spotrebiteľské vnímanie trhovísk v Bratislave. In Prístupy k aktivitám tvorby modelu marketingovej komunikácie : VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4541-9, s. 73-81. VEGA 1/0066/18.
    article

    article

  8. PAVLIKOVÁ, Marta - ZENDULKA, Lukáš. Faktory nákupu zdravých potravín ako východisko marketingovej komunikácie. In Prístupy k aktivitám tvorby modelu marketingovej komunikácie : VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4541-9, s. 83-97. VEGA 1/0066/18.
    article

    article

  9. KITA, Jaroslav et al. Inovácie v kontexte internacionalizácie vzdelávania. In Prístupy k aktivitám tvorby modelu marketingovej komunikácie : VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4541-9, s. 99-119. VEGA 1/0066/18.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.