Search results

Records found: 56  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_cat 0252262 xpca^"
  1. ĎUROVČÍK, Jaroslav. Meranie marketingovej výkonnosti ako nevyhnutná súčasť efektívneho riadenia podniku. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1337-7493, 2014, roč. 7, č. 25, s. 32-41.
    article

    article

  2. KAŠŤÁKOVÁ, Elena. [Logistika ako pridaná hodnota pre zákazníka v globálnej ekonomike ]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1337-7493, 2014, roč. 7, č. 25, s. 142-143. Recenzia na: Logistika ako pridaná hodnota pre zákazníka v globálnej ekonomike / Lucia Furdová, Heda Hansenová ; recenzentky Elena Kašťáková, Alexandra Pappová. 1. vyd. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. - ISBN 978-80-225-3683-7.
    article

    article

  3. RUŽEKOVÁ, Viera. [Problémy otvárania slovenskej ekonomiky a jej postavenie v Európskom hospodárskom priestore]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1337-7493, 2014, roč. 7, č. 25, s. 151-153. Recenzia na: Problémy otvárania slovenskej ekonomiky a jej postavenie v európskom hospodárskom priestore (so zameraním na voľný pohyb osôb) / Viera Gavaľová, Andrea Vargová ; recenzenti Igor Kosír, Miloslav Rosenberg. 1. vyd. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. - ISBN 978-80-225-3640-0.
    article

    article

  4. KAŠŤÁKOVÁ, Elena. [Zahraničnoobchodná politika EÚ v meniacich sa podmienkach globálneho hospodárskeho prostredia]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1337-7493, 2014, roč. 7, č. 25, s. 144-145. Recenzia na: Zahraničnoobchodná politika EÚ v meniacich sa podmienkach globálneho hospodárskeho prostredia / Kristína Drieniková, Ľubica Zubaľová ; recenzenti: Peter Knapik, Vladimír Bačišin. 1. vyd. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. - ISBN 978-80-225-3622-6.
    article

    article

  5. ČIDEROVÁ, Denisa - ŠTUBNIAK, Marek - VARGA, Tomáš. Dve desaťročia spolupráce Európskej únie so Stredomorím: komparatívna perspektíva s fókusom na Turecko a Maroko. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1337-7493, 2014, roč. 7, č. 26, s. 172-185. VEGA 1/1057/12. 1/1057/12, VEGA, Riešenie dlhovej krízy v menovej (nie fiškálnej) únii a faktory budúceho prehlbovania krízy v Európe a na Slovensku.
    article

    article

  6. KNAPIK, Peter. Politické a ekonomické riešenia dlhovej krízy (paradoxy, protirečenia, makro-mikro). In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1337-7493, 2014, roč. 7, č. 26, s. 197-212. VEGA 1/1057/12. 1/1057/12, VEGA, Riešenie dlhovej krízy v menovej (nie fiškálnej) únii a faktory budúceho prehlbovania krízy v Európe a na Slovensku.
    article

    article

  7. KONŠTIAK, Pavol. Geomarketing - nástroj zmeny fungovania maloobchodných jednotiek. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1337-7493, 2014, roč. 7, č. 26, s. 226-236.
    article

    article

  8. LIPIANSKA, Júlia - HASPROVÁ, Mária. Konkurenčne orientovaná tvorba cien. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1337-7493, 2014, roč. 7, č. 26, s. 256-264. VEGA 1/0178/14. 1/0178/14, VEGA, Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov.
    article

    article

  9. ČIDEROVÁ, Denisa - ŠTUBNIAK, Marek. Vývoj podnikateľského prostredia v Európskej únii a jej susedstve v období krízy - I. fókus na (vybrané štáty) EÚ a severné susedstvo. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1337-7493, 2014, roč. 7, č. 25, s. 5-21. VEGA 1/1057/12. 1/1057/12, VEGA, Riešenie dlhovej krízy v menovej (nie fiškálnej) únii a faktory budúceho prehlbovania krízy v Európe a na Slovensku.
    article

    article

  10. KOŠÚTOVÁ, Tatiana. Uznávanie spoločenskej zodpovednosti a zapojenie zainteresovaných subjektov. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1337-7493, 2014, roč. 7, č. 25, s. 66-77.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.