Search results

Records found: 11  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_cat 0259104 xpca^"
  1. ORESKÝ, Milan. Kvalita bývania a spokojnosť s bývaním ako hodnoty pre zákazníka s rastúcou prioritou – teoretické prístupy. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2019. ISSN 1339-3081, 2019, roč. 12, č. 1, s. 105-121 online. VEGA 1/0587/19.
    article

    article

  2. ČERVENKA, Peter - GÁŽIOVÁ, Kristína. Moderné navigačné technológie a ich aplikácia v cestovnom ruchu. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2019. ISSN 1339-3081, 2019, roč. 12, č. 1, s. 5-15 online.
    article

    article

  3. HASAN, Jamal. E-commerce and Its Impact on Retail Stores in Slovakia. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2019. ISSN 1339-3081, 2019, roč. 12, č. 1, s. 16-23 online. VEGA 1/0066/18.
    article

    article

  4. HLUŠKOVÁ, Tatiana. Competitiveness Outlook of the Automotive Industry in the V4 Countries. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2019. ISSN 1339-3081, 2019, roč. 12, č. 1, s. 24-33 online. VEGA 1/0546/17.
    article

    article

  5. JAROSSOVÁ, Malgorzata Agnieszka - GORDANOVÁ, Jana. Folk Motifs as a New trend in Foods and Beverages Packaging Design. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2019. ISSN 1339-3081, 2019, roč. 12, č. 1, s. 34-47 online. VEGA 1/0543/18.
    article

    article

  6. KARKALÍKOVÁ, Marta - LACKOVÁ, Alica - HLAVATÝ, Ivan. Implementácia systémov manažérstva ako súčasť rozvoja organizácie. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2019. ISSN 1339-3081, 2019, roč. 12, č. 1, s. 48-57 online. VEGA 1/0543/18.
    article

    article

  7. KNOŠKOVÁ, Ľubica - GARASOVÁ, Petra. The Economic Impact of Consumer Purchases in Fast Fashion Stores. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2019. ISSN 1339-3081, 2019, roč. 12, č. 1, s. 58-70 online. VEGA 1/0543/18.
    article

    article

  8. LACKOVÁ, Alica - KARKALÍKOVÁ, Marta. Dopady spotrebiteľského správania sa na maloobchodný predaj potravín. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2019. ISSN 1339-3081, 2019, roč. 12, č. 1, s. 81-91 online. VEGA 1/0543/18.
    article

    article

  9. POTISKOVÁ, Ingrid. Priemysel 4.0 - výzvy, očakávania, dôsledky. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2019. ISSN 1339-3081, 2019, roč. 12, č. 1, s. 92-101 online.
    article

    article

  10. SLEZÁKOVÁ, Andrea. Entering into the Register of Providers of Special Financial Education. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2019. ISSN 1339-3081, 2019, roč. 12, č. 1, s. 102-108 online.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.