Search results
- Hitparáda obchodných reťazcov je vyrovnaná. In Tovar & Predaj : časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2015. ISSN 1805-0549, január/február 2015, roč. 5, č. 21, s. 14.
- MIŠÍKOVÁ, Veronika. Tradičnému trhu chutí klasika. In Tovar & Predaj : časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2015. ISSN 1805-0549, január/február 2015, roč. 5, č. 21, s. 28-29.
- BREZOVSKÝ, Jozef. WMS: nástroj na zlepšenie. In Tovar & Predaj : časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2015. ISSN 1805-0549, január/február 2015, roč. 5, č. 21, s. 40.
- MIŠÍKOVÁ, Veronika. Mliečne výrobky sa odrazili od dna. In Tovar & Predaj : časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2015. ISSN 1805-0549, január/február 2015, roč. 5, č. 21, s. 26-27.
- DOČKAL, Miroslav. Zákon o odpadoch prijímali búrlivo. In Tovar & Predaj : časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2015. ISSN 1805-0549, september-október 2015, roč. 5, č. 25, s. 13.
- KRIS, Richard. Čokoládová továreň na peniaze. In Tovar & Predaj : časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2015. ISSN 1805-0549, september-október 2015, roč. 5, č. 25, s. 24-25.
- RAŠEVOVÁ, Kristína. Slováci kupujú viac čaju, menej kávy. In Tovar & Predaj : časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2015. ISSN 1805-0549, september-október 2015, roč. 5, č. 25, s. 42-44.
- KRIS, Richard. Malý formát, veľká príležitosť. In Tovar & Predaj : časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2015. ISSN 1805-0549, september-október 2015, roč. 5, č. 25, s. 26.
- MIŠÍKOVÁ, Veronika. Slováci opäť volili favoritov. In Tovar & Predaj : časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2015. ISSN 1805-0549, september-október 2015, roč. 5, č. 25, s. 28-29.
- HŘÍBAL, Petr. Globálne trendy dláždia cestu k spotrebiteľovi. In Tovar & Predaj : časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2015. ISSN 1805-0549, marec-apríl 2015, roč. 5, č. 22, s. 23.