Search results

Records found: 6  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_cat 0296384 xpca^"
  1. HELMOVÁ, Milena - SERESOVÁ, Katarína. Verständnis von Interkultureller Kommunikation in Ära der Globalisierung. In Jazyk v kultúre - kultúra v jazyku. vedecká konferencia. Jazyk v kultúre - kultúra v jazyku : zborník z vedeckej konferencie. - Trnava : Slovenská spoločnosť pre regionálnu politiku, 2021. ISBN 978-80-972278-7-6, s. 29-35 online.
    article

    article

  2. PATÉ, Magdaléna. Nemčina pre profesijné účely ako nový trend vo výučbe odbornej nemčiny na vysokých školách ekonomického zamerania. In Jazyk a manažment : Ročenka Katedry interkultúrnej komunikácie FM PU v Prešove. - Prešov : Prešovská univerzita v Prešove, 2021. ISBN 978-80-555-2769-7, s. 25-35 online.
    article

    article

  3. KOČIŠOVÁ, Zuzana. Effektives Lernen. In Nové impulzy vo výskume cudzích jazykov a interkultúrnej komunikácie : zborník vedeckých prác. - Trnava : Slovenská spoločnosť pre regionálnu politiku, 2020. ISBN 978-80-972278-6-9, s. 53-59 CD ROM.
    article

    article

  4. ŠUKOLOVÁ, Lucia. Multilingvizmus – cieľ, ale aj jedna z metód vyučovania druhého cudzieho jazyka. In Pohľady do výskumu aplikovaných jazykov : zborník vedeckých prác. - Trnava : Slovenská spoločnosť pre regionálnu politiku, 2019. ISBN 978-80-972278-5-2, s. 163-172 online.
    article

    article

  5. KUNOVSKÁ, Ingrid. Interkultureller Ansatz im Fremdsprachenunterricht. In Interkulturelle Kommunikation im Wandel der Zeit : Stellungnahmen zu gegenwärtigen Problemen Europas aus Sicht unterschiedlicher wissenschaftlicher Disziplinen. - Hamburg : Verlag Dr. Kovač, 2016. ISBN 978-3-8300-9134-9, s. 81-86.
    article

    article

  6. ONDRUŠOVÁ, Terézia. Význam viacjazyčnosti v Európskej únii. In Cudzie jazyky v kontexte odbornej komunikácie : zborník vedeckých prác. - Trenčín : Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne, Fakulta sociálno-ekonomických vzťahov, Oddelenie jazykov, 2008. ISBN 978-80-8075-355-9, s. 121-124.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.