Search results

Records found: 6  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_cat 0297672 xpca^"
  1. JURÍK, Pavol - BILČÍK, Gregor. Prieskum hodnotenia online výučby na slovenských vysokých školách počas pandémie COVID-19 z pohľadu študentov. In Ekonomika a informatika : vedecký časopis FHI EU v Bratislave a SSHI. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2023. ISSN 1339-987X, 2023, roč. 21, č. 2, s. 13-25.
    article

    article

  2. ONDRUŠOVÁ, Lucia. Právna úprava premeny obchodných spoločností. In Ekonomika a informatika : vedecký časopis FHI EU v Bratislave a SSHI. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2023. ISSN 1339-987X, 2023, roč. 21, č. 2, s. 26-35. VEGA 1/0121/21.
    article

    article

  3. PODMANICKÁ, Martina. Analýza likvidácie obchodnej spoločnosti z právneho, účtovného a daňového hľadiska. In Ekonomika a informatika : vedecký časopis FHI EU v Bratislave a SSHI. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2023. ISSN 1339-987X, 2023, roč. 21, č. 2, s. 36-49.
    article

    article

  4. SCHMIDT, Peter. Vplyv veľkosti a štruktúry dát na algoritmickú zložitosť v triedach P a NP. In Ekonomika a informatika : vedecký časopis FHI EU v Bratislave a SSHI. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2023. ISSN 1339-987X, 2023, roč. 21, č. 2, s. 50-59.
    article

    article

  5. SIMONKA, Zsolt - HORNIAKOVÁ, Veronika - SLANINKA, František. Význam rozšírenej reality a vybraných vizualizačných nástrojov v IT vzdelávaní. In Ekonomika a informatika : vedecký časopis FHI EU v Bratislave a SSHI. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2023. ISSN 1339-987X, 2023, roč. 21, č. 2, s. 60-69. KEGA 026UK-4/2022.
    article

    article

  6. VLČKO, Ján - MELUCHOVÁ, Jitka. Užitočnosť účtovnej závierky v prostredí Slovenska - dáta z 2019 a 2020. In Ekonomika a informatika : vedecký časopis FHI EU v Bratislave a SSHI. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2023. ISSN 1339-987X, 2023, roč. 21, č. 2, s. 70-76. VEGA 1/0431/22.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.