Search results

Records found: 4  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_cat c015812 xcla^"
  1. LIPIANSKA, Júlia. Sponzoring a jeho miesto v marketingovej komunikácii. In Transformácia výučby marketingu na Obchodnej fakulte Ekonomickej univerzity v Bratislave : Zborník príspevkov zo seminára k 5. výročiu vzniku Katedry marketingu. Bratislava, september 1996. - Bratislava : Ekonomická univerzita, 1996. ISBN 80-225-0800-4, s. 56-60.
    article

    article

  2. KITA, Jaroslav. Prípadové štúdie vo výučbe marketingu. In Transformácia výučby marketingu na Obchodnej fakulte Ekonomickej univerzity v Bratislave : Zborník príspevkov zo seminára k 5. výročiu vzniku Katedry marketingu. Bratislava, september 1996. - Bratislava : Ekonomická univerzita, 1996. ISBN 80-225-0800-4, s. 13-18.
    article

    article

  3. LISSAUEROVÁ, Darina - LIESKOVSKÁ, Vanda. Mikroekonomické faktory ovplyvňujúce proces tvorby ceny v podmienkach nedokonalej konkurencie. In Transformácia výučby marketingu na Obchodnej fakulte Ekonomickej univerzity v Bratislave : Zborník príspevkov zo seminára k 5. výročiu vzniku Katedry marketingu. Bratislava, september 1996. - Bratislava : Ekonomická univerzita, 1996. ISBN 80-225-0800-4, s. 105-107.
    article

    article

  4. LIESKOVSKÁ, Vanda. Imidž vo výskume trhu. In Transformácia výučby marketingu na Obchodnej fakulte Ekonomickej univerzity v Bratislave : Zborník príspevkov zo seminára k 5. výročiu vzniku Katedry marketingu. Bratislava, september 1996. - Bratislava : Ekonomická univerzita, 1996. ISBN 80-225-0800-4, s. 102-105.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.