Search results

Records found: 3  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_cat c015812 xpca^"
  1. KOLLÁR, Vojtech. Marketing a manažment kvality. In Transformácia výučby marketingu na Obchodnej fakulte Ekonomickej univerzity v Bratislave : Zborník príspevkov zo seminára k 5. výročiu vzniku Katedry marketingu. Bratislava, september 1996. - Bratislava : Ekonomická univerzita, 1996. ISBN 80-225-0800-4, s. 48-53.
    article

    article

  2. TKÁČIKOVÁ, Jarmila. Rozvoj marketingového poradenstva a typológia poradenských stratégií v súčasných podmienkach slovenského trhu. In Transformácia výučby marketingu na Obchodnej fakulte Ekonomickej univerzity v Bratislave : Zborník príspevkov zo seminára k 5. výročiu vzniku Katedry marketingu. Bratislava, september 1996. - Bratislava : Ekonomická univerzita, 1996. ISBN 80-225-0800-4, s. 150-153.
    article

    article

  3. HANULÁKOVÁ, Eva. Deti ako spotrebitelia - etické aspekty detskej reklamy v zahraničí a na Slovensku. In Transformácia výučby marketingu na Obchodnej fakulte Ekonomickej univerzity v Bratislave : Zborník príspevkov zo seminára k 5. výročiu vzniku Katedry marketingu. Bratislava, september 1996. - Bratislava : Ekonomická univerzita, 1996. ISBN 80-225-0800-4, s. 126-128.
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.