Search results

Records found: 86  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^eu_un_cat s121346 xcla^"
  1. ČIHOVSKÁ, Viera. Podniková kultúra v marketingovo orientovanej firme. In Obchodné listy : mesačník pre úspešný predaj, Marec 1999, roč. 6, č. 3, s. 8-9.
    article

    article

  2. ZAJACOVÁ, Eva. Zlatá éra margarínu : spotrebiteľ najviac kupuje stolové oleje. In Obchodné listy : mesačník pre úspešný predaj, Marec 1999, roč. 6, č. 3, s. 24-25.
    article

    article

  3. SKOVAJSOVÁ, Hana. REMA 1000 sa zrodila v Nórsku : franchising v doslovnom preklade znamená "výsadu". In Obchodné listy : mesačník pre úspešný predaj. - Bratislava : PEREXIS, 1999, Máj-jún 1999, roč. 6, č. 5-6, s. 10-11.
    article

    article

  4. Dal meno najväčšiemu potravinárskemu koncernu : Henri Nestlé (1814-1890). In Obchodné listy : mesačník pre úspešný predaj. - Bratislava : PEREXIS, 1999, Máj-jún 1999, roč. 6, č. 5-6, s. 30-31.
    article

    article

  5. ČIHOVSKÁ, Viera. Podniková kultúra v marketingovo orientovanej firme. In Obchodné listy : mesačník pre úspešný predaj. - Bratislava : PEREXIS, 1999, Máj-jún 1999, roč. 6, č. 5-6, s. 8-9.
    article

    article

  6. HANULÁKOVÁ, Eva. Marketingové prostredie firmy : ako sa vyhnúť rizikám a využiť príležitosti trhu. In Obchodné listy : mesačník pre úspešný predaj. - Bratislava : PEREXIS, 1999, Júl-august 1999, roč. 6, č. 7-8, s. 8-9.
    article

    article

  7. Tvorivé umenie predaja : odporúčania maloobchodníkom ako sa vyhnúť ťažkostiam. In Obchodné listy : mesačník pre úspešný predaj. - Bratislava : PEREXIS, 1999, Júl-august 1999, roč. 6, č. 7-8, s. 24-25.
    article

    article

  8. Certifikácia a jej význam pre ochranu zdravia konzumenta : najmenej vyhovovalo mäso a mäsové výrobky. In Obchodné listy : mesačník pre úspešný predaj. - Bratislava : PEREXIS, 1999, Júl-august 1999, roč. 6, č. 7-8, s. 23.
    article

    article

  9. ZAJACOVÁ, Eva. Nemali by byť luxusom : najviac syrov skonzumujú Francúzi a Nemci. In Obchodné listy : mesačník pre úspešný predaj. - Bratislava : PEREXIS, 1999, Júl-august 1999, roč. 6, č. 7-8, s. 12-13.
    article

    article

  10. Najväčší obchodný dom sveta sa volá www : internet umožňuje predaj a nákup v "papučiach". In Obchodné listy : mesačník pre úspešný predaj. - Bratislava : PEREXIS, 1999, Júl-august 1999, roč. 6, č. 7-8, s. 28-29.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.